Home Logistics Curierat și e-commerce evoMAG, parteneriat cu Bringo pentru livrări rapide în București

evoMAG, parteneriat cu Bringo pentru livrări rapide în București

evoMAG, parteneriat cu Bringo pentru livrări rapide în București

evoMAG intră în parteneriat cu platforma de livrare Bringo, iar clienții aplicației vor putea intra în posesia produselor vândute de evoMAG, cu o greutate mai mică de 20 de kilograme, în 60 – 90 de minute de la plasarea comenzii.

Clienții evoMAG și Bringo din București pot alege din zeci de mii de produse IT&C, fără limită în ceea ce privește valoarea comenzii. Toate produsele comandate prin Bringo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

„Parteneriatul cu Bringo se înscrie în direcția strategică a evoMAG de îmbunătățire a experienței de shopping în beneficiul clienților noștri, prin diminuarea timpilor de livrare, și de identificare de noi canale de vânzări în vederea extinderii bazei de clienți finali. Odată cu acest parteneriat, le oferim clienților noștri din București încă o posibilitate de a intra rapid în posesia produselor comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Livrare ultra-rapidă a comenzilor, în 60-90 minute

evoMAG estimează un volum de peste 10.000 de comenzi în primul an de colaborare. În urma acestui parteneriat, Bringo devine cea mai recentă platformă de livrări rapide care poate prelua și expedia produsele evoMAG. De asemenea, previziunile retailerului online arată că până la finalul anului circa 3% dintre colete să ajungă la clienții finali în 60 – 90 de minute, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

„Suntem interesați, în continuare, de dezvoltarea zonei de livrare rapidă a produselor și de identificare de noi canale de vânzări. Iar planurile noastre vizează listarea și pe alte platforme de livrări în viitorul apropiat”, mai spune Pătrașcu.

„Parteneriatul cu evoMAG este un alt proiect cheie care pune nevoile consumatorului în prim plan. Înainte de a lua orice decizie, ne uităm întotdeauna la nevoile clienților noștri și încercăm să anticipăm dorințele lor. Ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri o diversitate mai mare de magazine și produse, iar parteneriatul cu evoMAG le dă posibilitatea de a primi acasă orice au nevoie din categoria IT&C, în mai puțin de 90 de minute”, spune Ioana-Ilie Dobre, General Manager Bringo România.

evoMAG este una dintre companiile din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.