Home Logistics Curierat și e-commerce Iulian Stanciu, eMAG: până pe 28 noiembrie vor fi livrate 99% din comenzile de Black Friday

Iulian Stanciu, eMAG: până pe 28 noiembrie vor fi livrate 99% din comenzile de Black Friday

Iulian Stanciu, eMAG: până pe 28 noiembrie vor fi livrate 99% din comenzile de Black Friday

eMAG organizează ediția din 2019 a Black Friday pe 15 noiembrie și a pregătit cea mai variată gamă de produse de până acum: 3.500.000 de produse, oferite de către eMAG și de 8.000 din cei 20.000 de comercianți din Marketplace.

Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG a declarat în cadrul conferinței de presă de dinaintea marelui eveniment, că pentru acest an obiectivul este de a livra 99% dintre comenzi până în 28 noiembrie, cu 70% dintre comenzi livrate în primele 5 zile. În 2018, în primele două săptămâni post Black Friday, retailerul online a reușit să livreze 94% dintre comenzile clienților.

Compania a lucrat îndeaproape cu principalii parteneri de livrate – FAN Courier și Sameday Courier, care au investit în infrastructură logistică, mașini, tehnologie și easybox peste 30 milioane euro. FAN Courier a deschis în primăvara acestui an un nou hub logistic în Ștefănești, iar Sameday Courier, companie al cărei acționar majoritar este chiar eMAg a inaugurat în luna noiembrie propriul depozit în Chitila, în urma unei investiții de 20 milioane euro.

Clienții pot alege soluția de livrare care se pliază cel mai bine pe nevoile și programul lor: livrare prin curier sau ridicare personală. Comenzile vor fi livrate prin curier de FAN Courier și Sameday sau pot fi ridicate personal din cele 16 showroom-uri din întreaga țară, de la cele 625 de oficii Poșta Română sau deschizând sertarele celor 250 de lockere easybox, dintre care 170 sunt amplasate în București.

Compania estimează că de Black Friday, plata cu cardul se va realiza pentru mai mult de 40% dintre comenzi.

De asemenea, pentru îmbunătățirea serviciilor oferite clienților, prin serviciul de e-fulfillment lansat de către retailer, sellerii din Marketplace beneficiază de servicii de recepție, servicii de depozitare, operațiuni de picking, servicii de împachetare, servicii de livrare la clientul final, relații cu clienții. Iulian Stanciu a declarat că pentru Black Friday-ul de anul acesta, 45 dintre selleri au deja marfa în depozitul eMAG.

Investiție pentru atragerea de clienți noi

Compania estimează că peste 60.000 de oameni vor comanda pentru prima dată online de pe eMAG.ro și din aplicația de mobil.  În oferta de Black Friday se regăsesc 70.000 de televizoare, 22.000 laptopuri, 15.000 mașini de spălat, 200.000 electrocasnice mici, 300.000 produse fashion, 150.000 de parfumuri, 400.000 de jocuri și jucării.

„Black Friday este cel mai bun moment din an pentru shopping și suntem pregătiți să le oferim clienților o experiență memorabilă. Interesul este mare anul acesta, îi așteptăm cu o ofertă foarte variată și surprize pe parcursul întregii zile”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Printre surprize se află și un Ferrari GTC4 Lusso în ofertă, cu o reducere de 45.000 de euro, prețul de Black Friday fiind de 263.000 euro.

Pentru o experiență cât mai bună de cumpărături și o comandă rapidă în ziua de Black Friday, pe 15 noiembrie, eMAG recomandă clienților:

  • Să-și facă lista cu produsele favorite
  • Să își completeze datele în contul de client eMAG
  • Să își instaleze aplicația eMAG pentru a afla când începe Black Friday. Să își activeze notificările pe mobil pentru a afla din prima secundă când începe Black Friday
  • Sa își salveze cardul, punctul de livrare favorit sau adresa de livrare în contul de client pentru a comanda repede produsele preferate