Home Logistics Depozitare LIDL face investiţii în lanţul de aprovizionare

LIDL face investiţii în lanţul de aprovizionare

LIDL face investiţii în lanţul de aprovizionare

Succesul în retailul alimentar a depins dintotdeauna de managementul lanţului logistic și de aprovizionare. Asigurarea calităţii și prospeţimii mărfurilor, o sortimentaţie variată, dar și preţuri mici înseamnă eficienţă în supply chain și optimizarea costurilor ce ţin de depozitare și transport.

Reţeaua de magazine a retailerului german LIDL s-a extins rapid în România în ultimii ani, ajungând astăzi la 243 de magazine în întreaga ţară. Această dezvoltare a reţelei a atras după sine o creștere a distanţelor de transport pe care camioanele trebuiau să le parcurgă pentru a aproviziona magazinele. Acesta a fost motivul principal pentru care retailerul a luat decizia de a construi primul său depozit logistic din zona Moldovei, la Cordun, în apropiere de Roman. Centrul de distribuţie a fost inaugurat la 1 mai.

“Pentru a asigura prospeţimea mărfii, camioanele trebuie să parcurgă o distanţă rezonabilă între centrul de distribuţie și magazine” a declarat Cristina Hanganu, Communication & CSR Director LIDL România.

Continutul acestui articol este restrictionat. In cazul in care sunteti abonat al Intermodal&Logistic va rugam introduceti numele de abonat si parola in zonele de mai jos. In cazul in care doriti sa va abonati va rugam sa completati cererea din pagina CUM MA ABONEZ

Existing Users Log In