Home Logistics 3 PL Raben Logistics România a inaugurat două noi depozite la Baia Mare și Roman

Raben Logistics România a inaugurat două noi depozite la Baia Mare și Roman

Raben Logistics România a inaugurat două noi depozite la Baia Mare și Roman

Raben Logistics România își extinde rețeaua de distribuție în România. Compania a inaugurat pe 1 aprilie un nou depozit în Baia Mare, județul Maramureș, iar la începutul anului un depozit în Roman, județul Neamț.

Raben Logistics România ajunge astfel la o rețea națională de distribuție cu 6 depozite și o suprafață totală de 10.000 mp dedicați activităților de cross-docking. Compania mai are în plan deschiderea unui noi depozit anul acesta, în zona Olteniei.

“Deschiderea depozitelor din Baia Mare și Roman ne ajută sa îmbunătățim timpii de colectare si de livrare a mărfurilor atât în zona Moldovei cât și în zona Oașului. Crescând numărul de depozite, creștem calitatea transportului oferit clienților noștri și îi ajutăm să își consolideze la rândul lor relațiile comerciale pe care le au” a declarat Valentin Storoj- Director General al Raben Logistics România

Noul depozit din Baia Mare are o suprafață de 500 mp și este gândit ca spațiu de transbordare a mărfurilor, deservind județele Maramureș și Satu Mare, cu o flotă de până la 10 mașini. Noul depozit este interconectat cu depozitele din Cluj și Sibiu pe rute zilnice.„Reușim să colectăm în acest fel comenzile plasate în aceeași zi pentru clienții Raben din Satu Mare și Maramureș”  spune Marius Szabo, Managerul Filialei din Baia Mare.

Prin deschiderea depozitelor din Baia Mare si Roman, Grupul Raben crește capacitatea de colectare si livrare la nivel național. Transportul mărfurilor din traficul internațional sunt și ele optimizate în acest fel. Două noi depozite deschise în ultimele 4 luni reflectă politica pe care Grupul Raben o are în toate țările în care este prezent și obiectivul pe îl are, acela de a deveni un partener strategic al companiilor din piața locală.

Investiția în programe specializate de urmărire a expedițiilor precum ETA de exemplu (estimarea intervalului de timp în care se va face livrarea, cu o precizie de 2 ore), duc la creșterea semnificativă a calității și aduc implicit și o optimizare a costurilor pentru partenerii companiei.