Home Logistics Comerț international Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Gigantul Unilever, care este cea mai mare companie de ceai din lume, cu un portofoliu de peste 30 de mărci, inclusiv Lipton, Brooke Bond, Pure Leaf și Tazo, crește transparenţa în lanţul global de aprovizionarepentru a accelera transformarea întregii industrii a ceaiului.

Ca un cumpărător atât de mare de ceai, lucrăm continuu pentru ca lanţul nostru de aprovizionare să fie mai durabil. Acest lucru începe cu grija oamenilor care ne culeg frunzele și merge până la modul în care amestecăm și ambalăm produsele noastre, precum și impactul asupra mediului pe care îl are producţia de ceai asupra planetei”, spun reprezentanţii Unilever.

Ceaiul negru și verde reprezintă 90% din afacerile Unilever cu ceai. Brandurile Unilever provin de la milioane de oameni ale căror mijloace de trai depind de producţia de ceai, inclusiv 750.000 de exploataţii mici, în mare parte din Africa și Asia. Unilever cumpără 10% din oferta globală de ceai negru pe an din 21 de ţări diferite, printre care India, China, Argentina și Australia. Compania deţine trei proprietăţi în Kenya, Tanzania și Rwanda.