Home Companii Comerțul online crește afacerea DPD România

Comerțul online crește afacerea DPD România

DPD România, una dintre cele mai mari companii de coletărie şi curierat expres de pe piaţa locală, a raportat la finalul primelor 9 luni ale lui 2013 o creştere de peste 24% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012, în timp ce profitul a înregistrat o creștere de peste 16%.

Segmentul B2C, și în special comerțul online este unul dintre motoarele care au stat la baza evoluției companiei în acest an, DPD România dezvoltând noi soluții și servicii dedicate clienților din zona B2C, precum Predict şi DPD Classic International.

DPD România se poziționează în prezent ca specialist al livrărilor B2C și partener al IMM-urilor și magazinelor online din România. “În prezent, aproximativ 30% din cifra de afaceri a companiei este generată de clienții din zona B2C” declara Alin Gherman, Directorul Comercial al DPD România, în cadrul unei întâlniri recente cu presa.

În 2013, compania a înregistrat și o creștere a numărului de clienți cu aproximativ 35%, mare parte dintre aceștia fiind clienți mici și mijlocii din mediul online. Din cei peste 5.000 de clienți ai companiei peste 90%  sunt reprezentați de IMM-uri.

Printre soluţiile lansate de curier anul acesta, în iulie, pentru segmentul B2C, se numără Predict, o soluţie simplă şi eficientă de pre-alertare a clienţilor, via SMS sau e-mail, în privinţa intervalului de timp estimat pentru livrarea coletelor.

“Vom continua să ne dezvoltăm pe aceleași direcții, investind în continuare în crearea și eficientizarea celor mai simple și sigure soluții de curierat”, a spus Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.