Home Logistics Curierat și e-commerce Mediapost Hit Mail extinde depozitul din Dragomirești și deschide un centru logistic în Bulgaria

Mediapost Hit Mail extinde depozitul din Dragomirești și deschide un centru logistic în Bulgaria

Mediapost Hit Mail extinde depozitul din Dragomirești și deschide un centru logistic în Bulgaria

Mediapost Hit Mail, companie specializată în servicii de marketing relațional și e-fulfillment pentru e-commerce, și-a extins suprafața depozitului din localitatea Dragomirești și deschide un nou spațiu logistic în Bulgaria.

Cele două platforme logistice totalizează aproape 14.000 mp și au o capacitate totală de depozitare de 11.500 de paleți.

Depozitul din România, aflat în parcul logistic WDP, din localitatea Dragomirești, a fost inaugurat în 2019 și extins în martie, anul curent, la o suprafață de 12.000 mp. Spațiul din Bulgaria, gestionat de filiala locală Metrica, achiziționată în 2015, este amplasat în Bojurishte, la o distanță de 15 km de centrul capitalei, Sofia, se întinde pe 1.900 mp și face parte din proiectul Logistic Park Bulgaria. Mediapost Hit Mail a investit în total 600.000 de euro în echiparea și amenajarea celor două depozite.  În continuă expansiune, compania are 130 de angajați în depozitul de la Dragomirești și 10 în cel de la Bojurishte.

„Venim în sprijinul clienților noștri cu servicii de calitate, bazate pe dotări și echipamente la cele mai înalte standarde și platforme informatice moderne și eficiente. Am ales să extindem centrul din România și să adăugăm unul nou în Bulgaria, deoarece fluxurile logistice de e-commerce și cele de logistică promoțională din ambele spații geografice sunt foarte centralizate, astfel că este important să asigurăm capacitate în hub-urile centrale, respectiv București și Sofia. În funcție de trend, avem în vedere extinderi de capacitate, probabil în fiecare an dacă acesta va fi ascendent”, a declarat Directorul General al Mediapost Hit Mail, Marian Șeitan.

Mediapost Hit Mail oferă servicii complete de logistică pentru e-commerce, cele mai importante fiind: colectarea comenzilor („pick and pack”), depozitarea mărfurilor, dar și servicii adiționale precum gestionarea retururilor, diverse manipulări, sortări și etichetări. De asemenea, clienții pot opta și pentru servicii de call-center, SMS și email marketing, integrate cu cele logistice.