Home Logistics Curierat și e-commerce Mediapost Hit Mail susține magazinele din România în tranziția către mediul online

Mediapost Hit Mail susține magazinele din România în tranziția către mediul online

Mediapost Hit Mail susține magazinele din România în tranziția către mediul online

Mediapost Hit Mail pune la dispoziția magazinelor din România care până acum își desfășurau activitatea preponderent offline servicii logistice de e-commerce, contact center și comunicare one-to-one.

Retailerii din România se văd nevoiți să își reconfigureze businessul și să facă rapid o reconfigurare online a modului în care funcționează, iar pentru acest lucru au nevoie de resurse și know-how care includ: platforme logistice pentru comerțul electronic, sisteme integrate de relații cu consumatorii, prin telefon, chat, mesagerie și e-mail, precum și marketing one-on-one. De asemenea, magazinele vor avea nevoie și de soluții de transport si livrare (flote de mașini, curieri, transportatori) și de spații de depozitare.

În acest moment, punem bazele unui nou canal de vânzare pentru un segment de clienți care până acum vindea exclusiv sau aproape exclusiv offline și le oferim sprijin pentru configurarea întregului ecosistem online, astfel încât să facă vânzări și să aibă venituri în maximum două săptămâni. Consider că rapiditatea cu care începi să operezi integral online este vitală în această perioadă, astfel că ne sprijinim clienții atât prin soluții logistice integrate de e-commerce, de comunicare one-to-one integrată cu consumatorii (call-center, message center, email), cât și cu flota noastră de autovehicule”, a explicat Marian Şeitan, Director General al grupului Mediapost Hit Mail.

Fulfill.ro – soluție logistică integrată pentru e-commerce

Compania pune la dispoziția clienților săi o soluție logistică integrată pentru comerțul electronic, Fulfill.ro, care încorporează serviciile de preluare, depozitare, realizare de colete și administrare a retururilor, cu timpi de execuție și costuri optimizate. Fulfill.ro, aplicație lansată în 2013 și îmbunătățită în mod constant de atunci, reușește să armonizeze perfect serviciile efectuate online, pe website, cu cele de curierat.

 

Întregul proces logistic se desfășoară în depozitul Mediapost situat în Dragomirești-Vale, pe centura de Nord-Vest a Bucureștiului, care ocupă o suprafață de 10.000 mp. Acesta este dotat la standarde internaționale și a fost inaugurat în iulie 2019. În plus față de soluțiile logistice, Mediapost Hit Mail are un centru de contact (call-center) cu 40 de profesioniști care se ocupă de relația site-urilor de comerț electronic cu consumatorii, prin linii de informare telefonică, whatsapp și mesagerie online, precum și sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, notificări).