Home Logistics Depozitare România – hub logistic regional pentru Decathlon

România – hub logistic regional pentru Decathlon

România – hub logistic regional pentru Decathlon

Retailerul francez de echipamente sportive, Decathlon a inaugurat în România un depozit logistic de unde va deservi pieţele din România, Bulgaria și Grecia. Situat în Ștefăneștii de Jos, în Nord-Estul capitalei, noul depozit va deservi 30 de magazine ale retailerului și are o suprafaţă de 29.000 mp ce poate fi extinsă cu încă 10.000 mp, dacă este nevoie.

România va fi principala piaţă deservită de noul centru de distribuţie, perioada de livrare urmând să fie redusă la 24 de ore pentru magazinele din ţară și chiar mai redusă pentru cele din București, în comparaţie cu utilizarea centrului logistic din Ungaria, când perioada de livrare era de 5-6 zile.

Pentru Bulgaria, perioada de livrare va fi de 36 de ore, declară oficialii Decathlon. Investiţia totală s-a ridicat la 4 milioane de euro, suma fiind împărţită între proprietarul spaţiului, dezvoltatorul imobiliar WDP și Decathlon, care a amenajat interiorul. Depozitul va avea un stoc de până la 1.5 milioane de articole, cu o valoare totală de 10 milioane euro și va livra zilnic între 50.000 și 180.000 de articole. „Inaugurarea spaţiului logistic Decathlon accentuează rolul României la nivel regional şi este parte din strategia de dezvoltare a reţelei naţionale comerciale şi de distribuţie. Decizia de a construi acest centru în România a fost una firească, determinată de potenţialul de creştere local şi de interesul pentru sport, manifestat de tot mai mulţi români. Prin activitatea acestui spaţiu, noi ne continuăm angajamentul de a încuraja toţi românii să practice sportul şi consolidăm direcţia noastră de implicare şi dezvoltare a comunităţilor locale. Astfel, în cadrul depozitului, am pus la dispoziţie circa 200 de locuri de muncă pentru persoanele din Bucureşti şi din localităţile din vecinătatea capitalei, iar până la finalul anului 2018 ne propunem să dublăm numărul angajaţilor, urmând ca acesta să crească de la an la an”, a declarat Gregory Richarte, Director Logistică. Retailerul are circa 1.000 de angajaţi în România și preconizează că va ajunge la 1.500 anul viitor, odată cu deschiderea de noi magazine, dintre care două până la finele acestui an, Decathlon atingând un număt de 22 de magazine în România.  De asemenea, din strategia de dezvoltare a retailerului face parte și impulsionarea vânzărilor online, urmând să fie lansată și o nouă platformă online. Cifra de afaceri a Decathlon în România se va situa în jurul valorii de 200 de milioane de euro.