Home Logistics Curierat și e-commerce Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi în România

Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi în România

Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi în România

Supermarketul online Sezamo, parte a „unicornului” ceh Rohlik, a livrat în perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți și a fost construit pe baza feedbackului de la aceștia. În prezent, pe site şi în aplicaţia dedicată pot fi comandate peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket.

Pe lângă livrarea standard, compania a introdus un serviciu unic în România, şi anume intervale de livrare de 15 minute. Tot pe baza feedback-ului primit, zona de livrare a fost extinsă cu 20 de localităţi din judeţul Ilfov şi a fost introdusă o nouă categorie dedicată veganilor.

Printre cererile clienților se numără interesul față de produse locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket.

Sezamo este o companie, spunem noi, <<customer obsessed>>, astfel că este extrem de important pentru noi să adaptăm serviciile la nevoile românilor și să le oferim produse de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care am transformat clienții într-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din câte știm noi, primul business din România care se customizează în funcție de feedbackul primit de la clienți. Clienții noștri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat să îmbunătățim toate aspectele businessului nostru”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre consumatori, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, în timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov.

Una dintre ideile extrem de bine primite a fost introducerea în ofertă a pungii cu fructe și legume „Salvează-mă”, care include o selecție de diferite tipuri de fructe și legume, ce variază zilnic, în funcție de stocuri. Aceasta costă 11,99 lei, cântărește minimum 3 kg și conține produse aproape de data de expirare, cu mici imperfecțiuni sau foarte coapte, fără a fi însă deteriorate.

Depozit dedicat, construit de CTP

În ceea ce priveşte partea logistică, produsele comercializate de Sezamo sunt livrate dintr-un depozit dedicat întins pe o suprafaţă de 12.000 mp, ce include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată. Potrivit Deliei Dinu, Chief Operations Officer, este un spaţiu personalizat, gândit astfel pentru a uşura întregul proces operaţional. Circa 10.000 de mp sunt spaţii cu temperatură ambientală, din care o treime cu temperatură controlată. În această din urmă parte, spaţiul dedicat produselor din carne şi peşte are temperaturi între 0 şi 2 grade Celsius, cel dedicat lactatelor, fructelor şi legumelor între 4 şi 12 grade Celsius, în timp ce refrigeratele sunt depozitate în camere frigorifice care ajung la minus 24 de grade Celsius. Tot în depozit funcţionează şi o brutărie, dar şi o zonă destinată ambalării produselor, echipată cu sisteme automatizate de preluare şi sortare.

Avem o colaborare foarte bună cu CTP România, care a înțeles nu doar nevoile noastre de business, ci și spiritul nostru antreprenorial și nevoia pentru abordări flexibile și soluții creative. Le mulţumim pentru rezultatele obținute într-un timp record.” – Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo Romania.

„Suntem aici pentru a oferi clienților un sortiment extraordinar de produse care să acopere nevoile săptămânale și servicii excelente. Sezamo își dorește să accelereze trecerea din offline în online și în zona de groceries și să ajute milioane de oameni să trăiască o viață mai bună și mai sănătoasă. Ne bucură faptul că peste 8.000 de oameni au comandat în perioada de testare, dornici să încerce serviciile Sezamo”Radu Meteș, CMO Sezamo România.

Supermarketul online oferă o selecție grozavă de peste 10.000 de produse. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic pe plan local – intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.