Sezamo încheie un parteneriat cu Farmaciile Help Net
Supermarketul online Sezamo încheie un parteneriat în regim de marketplace cu Farmaciile Help Net. Astfel, clienții Sezamo vor avea acces la peste 2000 de produse precum medicamente care se eliberează fără rețetă, dermatocosmetice, produse pentru mamă și copil, vitamine și suplimente alimentare.
Sezamo devine primul supermarket online din țară care, prin acest parteneriat, oferă clienților săi o gamă completă și diversificată de produse, livrate în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată.
Cum comanzi din Farmaciile HelpNet prin Sezamo?
Mecanismul este simplu: clienții intră pe site sau în aplicație, accesează secțiunea „Farmaciile Help Net” care îi va duce într-un landing page dedicat, de unde își pot adăuga în coș produsele tip farmacie dorite. Apoi, apasă finalizare comandă, acțiune care îi va redirecționa în pagina Sezamo, unde pot alege să plaseze efectiv comanda sau să adauge și produse de tip supermarket în coș.
“Colaborarea Help Net – Sezamo este răspunsul nostru la dinamica vieții cotidiene a pacienților, prin care ne propunem să venim și mai aproape de ei, în demersul Help Net de a lărgi accesul pacienților la produse și servicii de sănătate. Ne bucură și ne onorează acest proiect, al treilea în cadrul PHOENIX group din care și Help Net face parte.
După prezența farmaciilor Benu în portofoliul rohlik.cz și kifli.hu, acum Help Net se alătură Sezamo.ro pentru a livra sănătate și stare de bine pacienților din România”, a declarat Nikolay Kolev, Managing Director Help Net / Farmexim.
Clienții supermarketului online vor beneficia cu ocazia lansării de reduceri de până la 25% la produsele disponibile în categoria Farmaciile Help Net. Reducerile sunt valabile până la finalul lunii iulie și nu se aplică medicamentelor.
Sezamo Premium
Supermarketul online a introdus pe baza feedbackului primit de la clienți un nou serviciu de tip abonament, Sezamo Premium, care oferă beneficii precum livrare gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, un serviciu unic în România, și reduceri de până la 20% la produse de top. Abonamentul costă 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an și include și alte beneficii, precum două comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă, prioritate la sloturile de livrare și livrarea în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00 și posibilitatea de a rezerva timpul de livrare înainte de a plasa comanda.
„Parteneriatul cu Help Net este o mare bucurie pentru noi. Suntem primul supermarket online din România care oferă asta și suntem convinși că toți clienții noștri vor aprecia că atunci când nu sunt în cea mai bună formă, pot sta acasă și comanda tot de la Sezamo.
La asta se adaugă Sezamo Premium, care vine cu o mulțime de beneficii pentru clienții noștri, dar și clubul dedicat părinților – Sezamini, care oferă livrare gratuită în anumite intervale, dar și reduceri semnificative produselor din categoriile dedicate. Am spus mereu că suntem customer obsessed și dovedim asta în fiecare zi”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
Supermarketul online Sezamo oferă o selecție de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră.
Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 mp situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.