Home Companii Wizrom lanseaza o noua solutie pentru segmentul FMCG

Wizrom lanseaza o noua solutie pentru segmentul FMCG

Wizrom Software a lansat o noua divizie de servicii pentru un mai bun management al supply chain-urilor, dedicata companiilor de transport, companiilor care dispun de flote auto in administrare, dar si furnizorilor de servicii logistice.

Noua solutie Wizrom vine astfel in sprijinul companiilor care vor trebui sa compenseze cresterile de costuri de anul viitor, impuse de introducerea noii accize la benzina si motorina si taxa de 1,5% pe valoarea bruta contabila a constructiilor speciale (incluzand rampe de incarcare-descarcare) incepand din 2014.

„Noua divizie are ca obiectiv reducerea costurilor de logistică şi transport ale clienţilor Wizrom, prin utilizarea optimă a resurselor acestora, scurtarea planificării rutelor, optimizarea livrărilor, scăderea costurilor de încărcare şi livrare, îmbunătăţirea calităţii serviciilor şi, nu în ultimul rând, chiar scăderea emisiilor de CO2”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom Software.

De exemplu, în decurs de două luni de la începerea utilizării serviciilor noii divizii, numărul mediu de kilometri înregistrați de client, respectiv timpii de livrare, pot scădea cu până la 35%. De asemenea, datorită eficientizării activităţilor de încărcare, volumul mărfurilor transportate poate creşte cu până la 10-15%, în acelaşi interval de timp. Astfel, companiile de transport sau logistică îşi vor optimiza costurile atât dintr-un consum mai mic de combustibil, cât şi din utilizarea la maximă eficienţă a resurselor disponibile, fără niciun efort investiţional în software sau hardware. Serviciul este disponibil pe baza unui abonament lunar.