Home Logistics Curierat și e-commerce E-commerce: Polonezii de la Allegro se extind în patru țări din Europa Centrală în 2024

E-commerce: Polonezii de la Allegro se extind în patru țări din Europa Centrală în 2024

E-commerce: Polonezii de la Allegro se extind în patru țări din Europa Centrală în 2024

Marketplace-ul polonez Allegro a anunțat că vrea să se extindă în Slovacia, Slovenia, Croația și Ungaria în 2024, potrivit presei poloneze.

Retailerul se așteaptă ca extinderea în Europa Centrală și de Est să accelereze semnificativ creșterea afacerilor liderului pieței poloneze de comerț electronic.

Directorul general al Allegro, Roy Perticucci, arată că echipa sa lucrează pentru a lansa platforme în Slovacia, Ungaria, Slovenia și Croația în 2024, folosind succesul Allegro.cz ca punct de referință. „Vrem ca până anul viitor, în această perioadă, clienții din toată Europa Centrală să își aleagă deja cadourile de Crăciun pe Allegro”, declară acesta.

Reprezentanții Allegro, citați de Reuters, au declarat că se așteaptă la o creștere a profitului de 20%-23% de la an la an în trimestrul al patrulea al acestui an, după ce profitul de bază din trimestrul al treilea a depășit așteptările.

Profitul ajustat al Allegro înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (EBITDA) a crescut cu 32,4%, la 778 milioane de zloți (191,7 milioane de dolari) pe piața poloneză,

Cum s-a dezvoltat platforma Allegro pe piața cehă?

La trei luni de la lansarea platformei Allegro.cz, MALL, retailerul online ceh cumpărat de Allegro în 2021, împreună cu CZC, platformă online de electronice, deținut tot de Allegro, generează împreună cel mai mare trafic de pe piața cehă de comerț electronic.

Compania transmite că, odată cu noua platformă, Allegro și-a extins numărul de accesări la aproape 50 de milioane de persoane, crescând numărul de cumpărători activi la aproape 800.000.

MALL și CZC sunt principalii vânzători de pe Allegro.cz, unde numărul de magazine poloneze și internaționale a ajuns la 20.000, iar numărul de listări a depășit 150 de milioane. Aceasta reprezintă aproximativ 60 de milioane de produse, de 10 ori mai multe decât orice alt retailer din piața locală.