Home Automotive Ford și Google, parteneriat pentru accelerarea inovației în industria auto

Ford și Google, parteneriat pentru accelerarea inovației în industria auto

Ford și Google, parteneriat pentru accelerarea inovației în industria auto

Ford și Google au anunțat un parteneriat strategic unic cu scopul de a accelera transformarea Ford și pentru a reinventa experiența de conectare a vehiculelor.

Ford a numit Google Cloud drept furnizorul său principal de servicii cloud, pentru a valorifica experiența Google la nivel mondial în domeniul datelor, al inteligenței artificiale (AI) și a învățării automate (machine learning, (ML). Astfel, începând din 2023, pe durata acestui parteneriat de 6 ani, milioane de vehicule Ford și Lincoln vor folosi sistemul Android, precum și aplicații și servicii Google încorporate.

Pentru a genera inovație continuă, Ford și Google pun bazele unui grup de lucru colaborativ, Team Upshift. Folosind talentul, abilitățile și ceea ce oferă ambele companii, Team Upshift va genera transformarea Ford, va duce la noi experiențe personalizate pentru consumator și va genera oportunități de inovație bazate pe interpretarea datelor, cum ar fi: dezvoltare de noi experiențe de cumpărare, crearea de oferte personalizate bazate de datele interpretate și multe altele.

“Ford continuă procesul complex de transformare prin electrificare, conectivitate și conducere autonomă (self-driving), iar parteneriatul Google și Ford pune bazele unei structuri de inovare capabilă să ofere o experiență superioară clienților noștri și să modernizeze business- ul nostru”, a declarat Jim Farley, președinte și CEO Ford.

În calitate de furnizor de servicii cloud și începând cu sfârșitul acestui an, Google va ajuta Ford să folosească tehnologiile de analiză AI, ML și analiza datelor pentru a accelera transformarea digitală a producătorului de vehicule, pentru a moderniza operațiunile și pentru a integra tehnologiile vehiculelor cu platforma sigură, fiabilă și de încredere a Google Cloud.

Prin Google Cloud, Ford plănuiește:

  • Să îmbunătățească experiențele clienților cu tehnologii diferențiate și servicii personalizate;
  • Să accelereze modernizarea dezvoltării de produse, producție și de gestionare a lanțurilor de aprovizionare, inclusiv explorarea folosirii AI pentru instruirea angajaților de pe linia de producție și chiar pentru a crește performanța echipamentelor din fabrici;
  • Să urmărească implementarea modelelor de business bazate pe date, ceea ce va face posibil ca toți clienții Ford să primească, în timp real, notificări despre întreținerea vehiculului sau alerte pentru oferte de reînnoire a vehiculului