Home Automotive Mercedes-Benz România, creștere de 16% pe After-Sales

Mercedes-Benz România, creștere de 16% pe After-Sales

Divizia After-Sales a Mercedes-Benz România a înregistrat anul trecut o creștere de 16,5% a cifrei de afaceri, față de 2011, datorită unui număr mai mare de autovehicule care au apelat la centrele autorizate, scrie Wall-Street.ro.

Wall-Street.ro: Ce rezultate financiare a obținut divizia After-Sales anul trecut?

Rolf Rosendaal: Divizia After-Sales din cadrul Mercedes-Benz România (vânzarea pieselor de origine) a înregistrat anul trecut o creștere de 16,5% a cifrei de afaceri, față de 2011.

Wall-Street.ro: Cât l-ar costă pe un dealer să deschidă un service la standardele Mercedes-Benz, considerând că deține deja un teren?

Rolf Rosendaal: Costul deschiderii unui Centru Autorizat de Service, la standardele Mercedes-Benz, poate începe de la 300.000 de euro și poate ajunge cu ușurință la peste 1.000.000 de euro. Acest cost oscilează în funcție de specializarea, mărimea și funcționalitatea service-ului. De exemplu, dacă un service include servicii și pentru autovehicule comerciale ușoare sau camioane, pe lângă cele oferite autoturismelor, costul va fi semnificativ mai mare de 300.000 de euro.

În primele două luni ale anului, Mercedes-Benz a vândut în România 427 de autovehicule, din care 227 autoturisme și 200 de mașini comerciale.