Home Intermodal Noi servicii disponibile pentru clienţii COSCO SHIPPING Lines în România

Noi servicii disponibile pentru clienţii COSCO SHIPPING Lines în România

Noi servicii disponibile pentru clienţii COSCO SHIPPING Lines în România

Urmărind să conecteze lanţurile de aprovizionare ale clienţilor end-to-end pentru mai multă eficienţă și o simplificare a proceselor logistice, COSCO SHIPPING Lines își extinde paleta de servicii puse la dispoziţia clienţilor din România, atât în nume propriu, cât și prin COSCO SHIPPING Lines (Romania), agent exclusiv al armatorului în România.

Pe lângă serviciile standard de transport door-to-door sau port-to-port, clienţii pot accesa de acum și serviciul de formalităţi vamale din portofoliul COSCO SHIPPING Lines direct din platforma de e-commerce a armatorului, SynCon Hub (synconhub.coscoshipping.com), parte a proiectului global de digital supply chain.

Utilizând SynCon Hub, clienţii din România pot efectua formalităţi vamale precum: ­

  • declaraţii vamale de import și de export, precum și formalităţi de tranzit vamal, pentru containerele care sunt operate în cele două terminale portuare folosite de armator în portul Constanţa; ­
  • declaraţii vamale de import și de export în terminalul multimodal prin intermediul căruia se desfășoară operaţiunile în zona București.

SynCon Hub este platforma de e-commerce a COSCO SHIPPING Lines ce oferă servicii one-stop pentru clienţi, incluzând oferte de preţ în timp real, rezervări și confirmări imediate ale spaţiului pe navă, vizualizarea serviciilor și rutelor de transport oferite de armator totul cu doar câteva clickuri, pentru o experienţă logistică rapidă și fără sincope.

De asemenea, prin intermediul SynCon Hub, clienţii pot achiziţiona servicii de transport containerizat în regim door-to-door având disponibile preţuri pentru transportul rutier sau feroviar al containerelor, înainte de încărcarea pe navă în portul de origine și după descărcare în portul de destinaţie. Mai mult, clienţii care achiziţionează servicii de transport maritim sau combinat maritim și terestru prin intermediul platformei beneficiază de preţuri preferenţiale, oferte speciale și promoţii.

Pentru serviciul de transport cumpărat din SynCon Hub, clientului i se garantează spaţiul și disponibilitatea containerelor. SynCon Hub îi facilitează clientului posibilitatea de a aplica online pentru timpul liber extins de “demurrage & detention”.

Avantajele efectuării formalităţilor vamale prin SynCon Hub

  • ­un serviciu de calitate, disponibil la nivel global, cu echipe dedicate de profesioniști la nivelul fiecărei ţări; ­
  • monitorizare a procesului de vămuire în timp real, în fiecare etapă. SynCon Hub oferă actualizări continue ale informaţiilor, permiţându-i clientului să cunoască statusul procesului de vămuire în orice moment. ­
  • structură simplă și transparentă a preţurilor acestor servicii, termeni și condiţii clare de aplicare a acestora. Clientul poate lua astfel decizia cumpărării de servicii de realizare a formalităţilor vamale fiind pe deplin informat și putând anticipa cu acurateţe 100% costurile de vămuire a mărfurilor. ­
  • anticiparea, identificarea și rezolvarea proactivă a problemelor care pot interveni î n procesul de vămuire . Echipa locală specializată de profesioniști a COSCO SHIPPING Lines (Romania) poate aborda cu promptitudine orice sincopă apărută în cadrul procesului de vămuire, asigurând o monitorizare cuprinzătoare a procesului și oferind soluţii la solicitările venite din partea autorităţilor vamale. ­
  • interacţiune rapidă prin intermediul SynCon Hub. Clientul primește rapid și precis răspunsuri la întrebările sale, precum și suportul și informaţiile de care are nevoie în orice moment.