Home Automotive Plastic Omnium devine OPmobility

Plastic Omnium devine OPmobility

Plastic Omnium devine OPmobility

Producătorul de componente auto Plastic Omnium își schimbă numele în OPmobility, poziționându-se ca partener de mobilitate durabilă și de tehnologie pentru jucătorii din domeniul mobilității din întreaga lume.

Noul nume este o afirmare a principiilor sale fundamentale de grup industrial agil, apropiat de clienții săi și care face alegeri tehnologice îndrăznețe pentru a contribui la devoltarea mobilității.

“Deschis tuturor formelor de mobilitate, OPmobility va continua să sprijine tranziția acestora către decarbonizare”, a declarat compania într-un comunicat de presă.

Lider în domeniul mobilității durabile și conectate

Sub noua denumire OPmobility, Plastic Omnium scrie o nouă pagină în istoria sa și confirmă accelerarea transformării sale strategice ca actor principal în domeniul mobilității durabile și conectate.

În doar câțiva ani, Plastic Omnium a pus în aplicare o strategie ambițioasă, care a condus grupul la diversificarea activităților sale prin achiziții majore și la extinderea portofoliului de clienți și a amprentei geografice.

Cu cinci divizii de afaceri, precum și o o unitate de business dedicată dezvoltării de software, OPmobility se extinde la nivel global.

“La aproape 80 de ani de la crearea sa, OPmobility marchează o etapă importantă în istoria grupului. Acest nume aduce un omagiu trecutului și valorilor noastre, proiectându-ne în același timp în viitor.

OPmobility traduce cu acuratețe strategia noastră de creștere profitabilă în domeniul mobilității durabile, reunind activitățile noastre istorice în domeniul auto și diversificarea noastră tehnologică, fie că este vorba de electrificare, hidrogen, iluminat sau software”, a explicat Laurent Burelle, președintele OPmobility.

“În ultimii ani, Grupul a trecut printr-o transformare profundă, extinzându-și activitățile la nivel mondial și diversificându-și baza de clienți, inclusiv în rândul noilor veniți în domeniul mobilității electrice. Cu acest nou nume, ne adresăm tuturor actorilor din domeniul mobilității sustenabile, în toate zonele geografice.

Este un nume de marcă puternic, sinonim cu excelența tehnologică și industrială și ne permite să explorăm noi orizonturi”, a completat Laurent Favre, directorul general al OPmobility.

OPmobility – condus de istorie și inovație

Creat în 1946, grupul OPmobility are astăzi cinci divizii de afaceri complementare care îi permit să ofere clienților săi o gamă largă de soluții: sisteme exterioare inteligente, module complexe, sisteme de iluminat, sisteme de stocare a energiei și soluții de electrificare cu baterii și hidrogen.

De asemenea, OPmobility pune la dispoziția clienților săi o activitate dedicată dezvoltării de software, OPn’Soft.

OPmobility a înregistrat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro în 2023 . Compania are o rețea globală de 152 de fabrici și 40 de centre de cercetare și dezvoltare și 40.300 de angajați la nivel global.