Home Automotive Faurecia plănuiește un supply chain mai “verde”

Faurecia plănuiește un supply chain mai “verde”

Faurecia plănuiește un supply chain mai “verde”

Producătorul francez de componente auto, Faurecia este pregătit să își regândească strategia de aprovizionare cu sub-ansambluri și materii prime în încercarea de a-și reduce amprenta globală de carbon, a declarat Patrick Koller, CEO-ul în timpul CES (Consumer Electronics Show).

Producătorul de componente de interior și scaune pentru industria auto, cu vânzări la nivel mondial de peste 20 miliarde dolari în 2018, are în plan să facă achiziții din surse “verzi” și chiar să schimbe furnizorii de rang 2 și 3 și furnizorii de servicii, dacă acest lucru ar duce la reducerea emisiilor de carbon.

Potrivit publicației Automotive News, Patrick Koller a declarat că primul pas este să analizeze companiile de transport cu care Faurecia colaborează, pentru a ști nivelul de CO2 pe care îl emit. “Trebuie să începem să reducem numărul de kilometri pe care componentele noastre îl parcurg pentru a ajunge la clienți.”

În Europa, eforturile Faurecia de a face achiziții “green” ar putea pune presiune pe furnizorii care au operațiuni în locațiile low-cost, cum ar fi Slovacia, Bosnia sau Polonia.