Home Logistics Green Logistics Primul van electric Ford Transit din flota Ahead Logistics

Primul van electric Ford Transit din flota Ahead Logistics

Primul van electric Ford Transit din flota Ahead Logistics

Ahead Logistics, companie care operează în piața transporturilor rutiere de marfă de 10 ani, face pasul către electrificare și cumpără primul van electric Ford Transit, cu care va efectua curse pentru o companie de curierat.

Compania a ales include în flota sa un vehicul electric Ford Transit datorită faptului că firma de curierat a testat mai multe modele și a considerat că este varianta care răspunde cel mai bine nevoilor operaționale curente.

„Am dorit să diversificăm paleta de servicii a firmei noastre (avem flotă proprie, depozit propriu și suntem și casă de expediții). La baza acestei decizii a stat dorința noastră de a deveni mai sustenabili în condițiile în care este nevoie de eforturi în acest sens.

 Printre principalele avantaje ale vanurilor electrice se numără raportul foarte bun preț/calitate, deși este o investiție importantă ca valoare.

Este o investiție mult mai mare comparativ cu modelele convenționale, există limitări legate de autonomie și de rețeaua de stații de reîncărcare. Totuși, este un beneficiu din punct de vedere al sustenabilității și acest lucru devine din ce în ce mai important în zilele noastre”, a declarat Mircea Nicolae Mănescu, Managing Director Ahead Logistics.

Acesta este primul van din flota Ahead Logistics. Compania mai are în parcul auto 21 de camioane de 18 tone și 39 camioane de 40 tone.

În ceea ce privește planurile de dezvoltare pentru anul acesta, Mircea Nicolae Mănescu transmite că în fabrică mai sunt produse încă 7 camioane de 40 tone care vor fi livrate luna viitoare

Transportul rutier național stagnează în 2024

Reprezentantul Ahead Logistics transmite că volumele au stagnat de la începutul anului, similar cu anul 2023 și speră într-o creștere după jumătatea anului, dar totul depinde de mulți factori care influențează acest lucru.

„Impactul resimțit în business pe fondul creșterii inflației, a scăderii consumului și reducerii activității industriale este unul destul de semnificativ. Sperăm că odată cu temperarea inflației să revină și consumul pe un trend ascendent.

În general începutul de an nu are un volum de marfă semnificativ, perioada cu creșteri fiind după luna aprilie.

Pe partea de retail există un impact semnificativ cauzat de scăderea puterii de cumpărare dar sperăm că odată cu scăderea inflației să existe o scădere a prețurilor ceea ce automat va genera o creștere a consumului”, precizează Mircea Mănescu.