Home Logistics Rebranding pentru FM Logistic

Rebranding pentru FM Logistic

Consiliul de Conducere FM Logistic a decis adoptarea unei noi strategii de comunicare pentru a răspunde evoluţiei pieţei, noilor solicitări ale clienţilor şi dezvoltării companiei.

Noua strategie de comunicare a fost implementată începând cu noiembrie 2011 în toate ţările în care FM Logistic este prezentă, odată cu lansarea noului website FM Logistic.

Obiectivul acestei noi strategii de comunicare este crearea unei armonii între identitatea vizuală şi noua orientare a brand-ului FM Logistic, transmiterea mesajului unei companii moderne, inovatoare şi creatoare de soluţii personalizate.

Înfiinţată în 1967 de către fraţii Claude şi Edmond Faure şi Jean-Marie Machet, compania Faure & Machet a avut ca obiect iniţial de activitate transportul cherestelei în Moselle (regiune în estul Franţei). Începând cu anul 1998, compania Faure & Machet şi-a schimbat denumirea în FM Logistic, o societate internaţională condusă de familiile fondatorilor.

Azi, compania este prezentă în diferite ţări din vestul Europei (Spania, Franţa, Belgia, Italia), centrul Europei (Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, România), estul Europei (Ucraina, Rusia) şi în Asia (China).