Home Intermodal ELOGISTICS – transport securizat cu lacăte inteligente

ELOGISTICS – transport securizat cu lacăte inteligente

ELOGISTICS – transport securizat cu lacăte inteligente

Preocuparea majoră în cadrul Elogistics Corporation o reprezintă îmbunătăţire a calităţii serviciilor oferite, motiv pentru care adaptarea la noile tehnologii și soluţii inteligente disponibile pe piaţă, menite să aducă plus valoare clienţilor actuali și potenţiali, este o prioritate a întregii echipe.

“Unul dintre obiectivele pe care ni le-am propus în acest an este creșterea nivelului de excelenţă în livrarea experienţei clienţilor, răspunzând nevoilor și cerinţelor acestora. Cea mai recentă investiţie realizată în acest sens a fost achiziţia lacătelor inteligente Lokies comercializate de Starcom Systems, pentru securizarea containerelor clienţilor noștri” menţionează Mihaela Cîrstean, Customer Service Department – Railway Desk Representative Elogistics Corporation.

Aceste lacăte pot fi accesate de la distanţă, pot avea asignaţi mai mulţi utilizatori, cu niveluri diferite de acces autorizat, și pot furniza informaţii extrem de importante în timp real. Astfel, utilizatorul știe în orice moment când a fost deschis containerul, pentru cât timp și de către cine. De asemenea, dispozitivul alertează orice tentativă de deschidere forţată sau deteriorare a încuietorii si transmite permanent localizarea sa prin GPS. În acest fel, clienţii beneficiază nu doar de un plus de siguranţă și securitate a mărfurilor transportate, ci pot urmări poziţia containerului, în timp real, cu minimum de efort.

“Un alt avantaj important este economisirea timpului care ar fi fost alocat interacţiunii cu echipa noastră de Customer Service, căreia I ar fi solicitate toate aceste detalii. Ne face plăcere să interacţionăm direct cu clienţii noștri, ori de câte ori este posibil, însă știm cu toţii cât de preţios și limitat este timpul ca resursă și de aceea am încercat să îl eficientizăm pe cât de mult posibil. Nu în ultimul rând, această achiziţie reflectă o parte din valorile companiei noastre. Pe lângă lucrul în echipă, inclusiv cu clienţii, digitalizarea și alinierea la noile tehnolgii fac parte din ADN-ul nostru, reușind deja să facem un prim pas către un transport inteligent” adaugă Mihaela Cîrstean.