Home Intermodal MARTICO își extinde echipa de management global și deschide un birou în România

MARTICO își extinde echipa de management global și deschide un birou în România

MARTICO își extinde echipa de management global și deschide un birou în România

MARTICO REEFER SOLUTIONS, companie specializată în transportul de containere refrigerate își extinde amprenta globală și deschide un nou birou în România, la Constanța. Subsidiara din România este condusă de către Cristian Lascu, numit totodată și Global Accounts Director în cadrul grupului spaniol. 

Înfiinţată în 2004, compania se clasează pe o poziţie de top în sectorul logisticii globale, având o traiectorie ascendentă, rezultată în primul rând din know-how-ul fondatorilor săi, cu o experienţă în domeniu de peste 30 de ani, dar şi din extinderea dinamică a legăturilor comerciale între expeditorii şi destinatarii din diferite regiuni ale lumii.

Cu peste 10 milioane tone de mărfuri refrigerate sau congelate transportate anual, MARTICO a ajuns astăzi la o reţea vastă de birouri, agenţi şi operatori, oferind un pachet complet de servicii ce acoperă întregul lanț logistic de la servicii de import containere de marfă refrigerată pe cale aeriană, maritimă sau rutieră, la proiecte speciale, managementul asigurărilor, consultanță legală prin departamentul intern de claims& legal, servicii online de monitorizare prin sistemele proprii.

La nivel global, MARTICO oferă soluţii complete de logistică prin cele 18 birouri ale sale: Iberia, Benelux și Germania, Italia, Rusia, Egipt, Polonia, Mexic, Maroc, La Plata, Turcia, Marea Britanie și Irlanda, SUA, Africa de Sud, Chile, Senegal, Adriatica, România și China.

În România toti angajații companiei au experiență vastă dobândită atât lucrând în cadrul agențiilor maritime, cât și în cadrul caselor de expediții cu preponderență în logistica orientată în deservirea clienților.

Cristian Lascu, Managing Director MARTICO România declară:“MARTICO este unul din liderii mondiali în logistica aferentă produselor care necesită o temperatură controlată pe durata transportului.  Ne mândrim cu o experiență vastă în acest sens și suntem parteneri tradiționali pentru foarte mulți clienți pe plan global, având volume de peste 80.000 reefere pe an.  

Atât în Europa, cât și în România avem în plan diversificarea portofoliului de servicii în sectorul de transport rutier folosind camioane frigorifice, dar și în transportul aerian, ca parte a strategiei globale de dezvoltare.”

Planuri de expansiune la nivel global

De la înfiinţarea primului său birou în anul 2004, MARTICO îşi urmăreşte permanent planul de expansiune globală. Astfel, această expansiune globală a inclus şi România, începând cu luna iulie 2020, împreună cu Africa de Sud. De la 1 septembrie va fi înființat un nou birou în Franța, de la 1 octombrie un birou în Mauritania, iar către finalul anului compania se va concentra pe înființarea unei unități comerciale în Brazilia. 2021 va însemna un nou început în Grecia și Ucraina, urmând ca alte noi birouri să fie înființate în China, ca parte a viziunii grupului spaniol.

“Romania este o piaţă de importanţă strategică pentru MARTICO, întrucât mulți din clienții săi globali achiziționează marfă de pe piața locală, iar compania se dezvoltă oferindu-le servicii acolo unde au nevoie de noi. Piața de mărfuri congelate și refrigerate se află în plină dezvoltare în România. Multi producători au început să își expună produsele pe pieţele internaţionale sau la târgurile mondiale de profil pentru a se promova, iar acest aspect a dus la creșterea exporturilor de astfel de produse. 

Totodată, vom urmări dezvoltarea întregii regiuni din care face parte România, concentrându-ne astfel pe extinderea afacerilor în Bulgaria, Serbia şi Ungaria, în viitorul apropiat. Ca o noutate pe piaţa logisticii din Romania, putem să spunem că suntem singura firma care furnizează clienţilor dispozitive de tip data logger, pentru a ne asigura că transportul acestor mărfuri se realizează în cele mai bune condiții și la temperaturile optime aferente fiecărui tip de marfă,“ adaugă Cristian Lascu.

Pe lângă atribuțiile în cadrul subsidiarei din România, Cristian Lascu a preluat și rolul de Global Accounts Director în cadrul grupului spaniol, având atribuții prin care stabilește strategia comercială în ceea ce privește contractele globale cu toți partenerii care utilizează serviciile companiei pentru transportul mărfurilor către diferite destinații ale lumii.

“Rolul vizează abordarea şi menţinerea clienţilor strategici ai companiei, care dispun de cele mai mari volume de marfă. Acest rol important pe care mi l-am asumat, face parte din strategia companiei de dezvoltare în segmentul comercial. Având vizibilitate la nivel global, îmi este mult mai ușor să integrez și serviciile oferite de biroul din România clienților globali, dar și să creez sinergiile necesare între rețeaua de birouri și activitățile de transport la nivel mondial solicitate de clienții noștri” subliniază acesta.