Home Logistics Curierat și e-commerce QeOPS își extinde operaţiunile

QeOPS își extinde operaţiunile

QeOPS își extinde operaţiunile

Comerţul online a fost, fără dubiu, domeniul-vedetă al anului 2020, rezultatele fiind vizibile nu doar în vânzările magazinelor online, ci și în activitatea companiilor de curierat și a companiilor care furnizează servicii logistice pentru e-commerce.

QeOPS, companie specializată în servicii de e-fulfillment și reverse logistics, a procesat în 2020 în medie peste 15.000 produse zilnic, o creștere aproape dublă faţă de media de 8.000 de produse  înregistrată în 2019.

De asemenea, după ce în august 2019 QeOPS a inaugurat un centru logistic pentru e-fulfillment, un depozit clasa A+ cu o suprafaţă de 7.000 mp, situat în CTP Park A1 km.13 Dragomirești-Deal, Ilfov, acum își extinde activitatea, ca urmare a cererilor primite. “În Q1 ne extindem cu o nouă locaţie astfel încât să creștem cu 50% capacitatea actuală, urmând ca în Q2 și Q3 să organizăm alte noi spaţii, conform cu solicitările clienţilor actuali sau viitori”, spune Paul Copil, fondator și CEO QeOPS.

Adoptarea tehnologiei în industria comerţului – tema anului 2021

Deși rata de adopţie a soluţiilor de e-fulfillment în rândul magazinelor online din România este încă destul de mică faţă de ţările din vestul Europei, piaţa se dezvoltă treptat și tot mai multe magazine online externalizează sau au în plan să externalizeze, cel puţin parţial, logistica, clientul final având tot mai multe așteptări. “Cumpărătorii din mediul online au așteptări precum livrări corecte, rapide și un proces de retur simplu și eficient. Cu cât logistica și serviciile last-mile sunt mai bune, cu atât nivelul de satisfacţie al clienţilor crește, ceea ce implicit duce la un volum mai mare al vânzărilor. În același timp, antreprenorii din firmele de e-commerce mici și medii sunt copleșiţi de provocările logistice complexe și astfel consumă resurse importante care ar trebui să fie alocate vânzărilor și marketingului. Soluţia simplă pentru a se degreva de sarcinile privind logistica de expediere și returnare a comenzilor online o reprezintă externalizarea serviciilor logistice către un operator de e-fulfillment, cu profesioniști care să-i îndrume în această activitate. Anul 2020 a reprezentat o perioadă în care circumstanţele externe au întrerupt multe domenii de activitate și pentru mulţi comercianţi cu amănuntul acest lucru a însemnat și o regândire a businessului și a proceselor de vânzare, construcţia de magazine online sau activarea opţiunilor de livrare și plată contactless. Adoptarea tehnologiei în industria comerţului a fost tema anului trecut și nu există nici o îndoială că vom vedea în continuare o creștere a utilizării soluţiilor online de automatizare a livrărilor și optimizare a comenzilor, pe măsură ce magazinele se vor adapta la modul în care consumatorii doresc să cumpere,” explică Paul Copil.

“Piaţa de ecommerce va continua trendul crescător și în 2021 și ne dorim să vedem tot mai multe magazine online din România consolidându-și poziţia pe piaţa internă și încercând să își facă intrarea pe noi pieţe din Europa” – Paul Copil, Fondator și CEO QeOPS

 

Pay-per-action, abordarea costurilor logistice în cadrul QeOPS

Adesea, magazinele online, în special cele la început de drum, nu apelează la furnizorii de e-fulfillment fiind descurajate de costurile unui astfel de serviciu. Pentru a permite și companiilor start-up sau cu volume mici să acceseze serviciile sale de e-fulfillment, QeOPS are o abordare pay-per-action, fără costuri fixe, abonamente sau alte sume minime de plată.

“În colaborarea cu QeOPS, magazinul online are costuri logistice direct proporţionale cu activitatea desfășurată. În plus, le oferim suport în estimările de buget logistic, previziuni pe termen scurt, mediu sau lung, bugete pentru perioade specifice cu volume mari, ca de exemplu Black Friday, astfel încât să aibă o imagine cât mai clară și corectă privind costurile logistice și soluţiile operationale potrivite businessului lor. Zona de logistică și last mile sunt segmente foarte importante pentru un business de e – commerce, iar slaba calitate a acestor servicii poate avea un impact negativ în relaţia cu consumatorul final si asupra companiei. Eforturile și resursele financiare orientate către marketing, conversie, motivarea clientului de a reveni să cumpere pot fi depreciate grav dacă această component de business (logistica) nu răspunde așteptărilor clientului. Cu alte cuvinte, uneori, o economie de câţiva euro în logistică și curierat poate duce la pierderea unor vânzări care aduceau un profit de sute de euro,” declară fondatorul QeOPS

Portofoliul de servicii QeOPS:

  • procesarea complet automată a comenzilor B2C sau B2B în aceeași zi, inclusiv ambalarea și expedierea în conformitate cu cerințele clientului
  • receptii de calitate, inclusiv control si captarea lotului sau seriilor (SN, PN, IMEI, etc),
  • trasabilitatea produselor și gestionarea datei de expirare, acoperind multiple metode de descărcare stoc (FIFO, LIFO, FEFO, etc)
  • depozitare eficientă, fără diferențe de stoc sau deprecieri de produse
  • servicii adiționale: etichetarea, reambalarea produselor resigilate, ambalaje promoționale, asamblare în seturi, servicii vamale
  • servicii personalizate, conform cu cerințele de business ale fiecărui partener
  • acces la alți profesioniști din e-commerce pentru servicii de marketing, content production, financiar, juridic și alte segmente importante pentru un business online
  • servicii de transport si curierat pentru aprovizionare sau livrare, dinspre sau către orice ţară din UE, în special către ţările din regiune – RO, BG, HU, cu livrare în 24h-48h
  • integrare cu platformele online precum Mangeto, Shopify, Prestashop, WooComerce, Teamshare, eAcum Marketplace, eMag Marketplace, RVX, CS-Cart, Opencart, Xcommerce precum si platformele de management servicii curierat Innoship și Postis