Home Logistics Curierat și e-commerce Simplify, cel mai nou serviciu de e-fulfillment din România

Simplify, cel mai nou serviciu de e-fulfillment din România

Simplify, cel mai nou serviciu de e-fulfillment din România

Prin lansarea Simplify – cel mai nou serviciu de e-fulfillment din România, KLG Europe aduce încă o inovaţie pe piaţa serviciilor logistice, de această dată dedicată magazinelor online și nevoilor specifice ale unui ecosystem business centrat pe e-commerce.

Simplify, singurul serviciu de e-fulfillment posibilitate de transport integrat, le oferă antreprenorilor o soluţie bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaţionale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazin online.

“Piaţa de e-commerce a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani, iar în acest an, în contextul pandemiei, trendul s-a accelerat. Datele partenerilor noștri spun că avem o creștere de 40% a comenzilor online în prima jumătate a anului 2020, faţă de aceeași perioadă a anului trecut, numărul de comenzi în anumite industrii dublându-se. Modul în care evoluează lucrurile în prezent ne spune că, în continuare, românii vor cumpăra din ce în ce mai mult din online. Astfel, prin utilizarea serviciilor oferite de Simplify, antreprenorii vor putea să se concentreze mai mult pe extinderea sau creșterea profitabilităţii și vor avea mai mult timp pentru afacerile lor” consideră Cosmin Căpăţâneanu, Director Comercial Simplify.

Concept inovator ce asigură transparenţă, costuri mai mici și oportunităţi de dezvoltare pentru magazinele online

Fiind un produs al KLG Europe, care are o experienţă de mai bine de 100 de ani pe piaţa serviciilor logistice integrate, Simplify facilitează accesul afacerilor online la un pachet complet de soluţii ce include procese logistice și de transport oferite de același furnizor.

De fiecare dată când un client plasează o comandă online întrunul din magazinele partenere, Simplify preia comanda și începe pregătirea acesteia. Tot procesul legat de comandă, de la picking din depozit, ambalarea produselor, etichetare și pregătirea pentru livrare revin în sarcina Simplify, care apoi le expediază către clientul final. Pentru aceasta se folosește o modalitate de depozitare modernă, adaptată specificului fluxurilor magazinelor online. Procesul logistic este planificat și se desfășoară exclusiv digital – deciziile legate de locațiile unde se depozitează marfa, rutele de picking, compania de curierat care va face livrarea finală – toate sunt preluate de către un ecosistem software pentru a oferi maxim de eficienţă și rapiditate, factorul uman intervenind doar în configurarea sistemelor. În funcţie de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spaţiu în depozitele ultra-moderne din cadrul reţelei Simplify. KLG Europe România are 9 hub-uri poziţionate strategic în toată ţara – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Constanţa, Brăila și Bacău și oferă un serviciu de distribuţie care acoperă toată ţara în 24 de ore. În același timp, clienţii Simplify beneficiază și de eficienţa reţelei de transport KLG Europe ce include servicii de transport rutier, national și internaţional, aerian, maritim sau feroviar la nivel global.

“În viitorul apropiat avem în plan să adăugăm noi funcţionalităţi în platformă, precum servicii de customer service, online marketing și finanţare. De asemenea, obiectivul nostru este ca în maxim 5 ani să devenim lideri în piaţa de e-fulfillment din România, iar în 3 ani Simplify să ocupe 25% din cifra de afaceri a serviciului de logistică” declară Cosmin Căpăţâneanu, Director Comercial Simplify

Funcţionalităţi suplimentare pentru eficienţă în livrările last mile

Simplify le oferă clienţilor și informaţii detaliate despre livrările last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship – platforma care optimizează interacţiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat și crescând performanţa de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri.

Fiecare client poate avea acces direct la informaţii complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienţii magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda iniţială, așa că platforma îmbunătăţește și managementul comenzilor de retur. De asemenea, prin asocierea cu easySales, serviciul vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu startup-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplaceurilor. “Aceasta este calea integrării cu platforme precum eMag Marketplace, Elefant.ro, Cel.ro si în viitor cu platform externe precum Amazon” spune Cosmin Căpăţâneanu.

Investiția în următoarele 12 luni pentru dezvoltarea serviciului Simplify se va ridica la 1,5 milioane euro, iar în următorii 5 ani aceasta va crește la aproximativ 5 milioane euro.

Ce servicii oferă Simplify?

  • Aprovizionare de la furnizori, de oriunde din lume, folosind reţeaua de transport KLG Europe
  • Depozitare, pregătire a comenzilor, retururi
  • Livrarea comenzilor prin curieri
  • Facilitarea accesului la mai multe canale de vânzare pentru magazinele online – conectarea cu mai multe marketplace-uri