Home Intermodal WTO România: un nou jucător pe piața de logistică

WTO România: un nou jucător pe piața de logistică

WTO România: un nou jucător pe piața de logistică

WTO – World Transport Overseas, companie de freight forwarding specializată pe segmentul de grupaje maritime, a intrat oficial pe piața din România.

World Transport Overseas este una dintre companiile de logistică din Europa de Est cu cea mai rapidă dezvoltare și propriile subsidiare în Bulgaria, China, Croația, Grecia, Kosovo, N. Macedonia, Serbia, Slovenia și Taiwan. Decizia de extindere pe piața din România face parte din strategia globală a WTO.

“În ciuda situației instabile din regiune, România arată de câțiva ani că indiferent de provocări găsește mereu soluții pentru piață. WTO este acel tip de companie care investește în astfel de momente și regiuni, iar ulterior transformă provocările în oportunități pe termen lung. Urmărind piața de grupaje maritime, WTO a realizat că era nevoie de un nou jucător în România care să aducă alt tip de abordare din perspectiva routing, timp tranzit și un raport diferit calitate/preț. Totodată având acest produs dezvoltat de peste 20 de ani la nivel de regiune, experienta se poate transpune și în celalate servicii de forwarding precum FCL, aifreight sau railfreight,” spune Radu Adăscăliței, Managing Director WORLD TRANSPORT OVERSEAS ROMANIA & MOLDOVA.

 WTO a deschis recent un birou la București și are deja o echipă de management formată. Până la finalul anului, echipa locală ar urma să numere 7-10 specialiști. Ca și țintă de vânzări, WTO România și-a propus pentru primele 6 luni o cotă de piață de 8-10% pe segmentul de consolidări maritime, unde WTO este lider de piață în regiune.

Pentru anul 2023 sperăm la o echipă de cel puțin 15 specialiști urmând exemplul colegilor din Grecia, care să ne confere o cotă de piață de minim 17-20% dacă vorbim de produsul de grupaj maritim. În planul de dezvoltare am inclus și formarea unei echipe de specialiști în Republica Moldova în 2023, unde sperăm să cooptăm 4-5 colegi care să ajute în dezvoltarea produselor pe piața locală,” adaugă Radu Adăscăliței.