3 PL

Pall-Ex – conceptul care a revoluţionat distribuţia

Fondată în 1996, reţeaua Pall-Ex a devenit dintr-o afacere mică cu sediul în Marea Britanie, unul dintre liderii pieţei de servicii logistice cu prezenţă în Italia, Spania, Portugalia, Marea Britanie, Franţa, Belgia, Olanda, Luxemburg, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia şi Bulgaria. Solutia Pall-Ex a schimbat total structura distribuţiei naţionale, permiţând migrarea de la transportul la nivel […]

Gebrüder Weiss: oscilaţiile sezoniere și lipsa forţei de muncă îngreunează procesele logistice în FMCG

Managementul unor supply chain-uri complexe, cum sunt cele din FMCG poate deveni greu de gestionat, iar transparenţa, un obiectiv greu de îndeplinit. Una dintre modalităţile de a răspunde cerinţelor tot mai diverse ale consumatorilor este simplificarea acestor lanţuri logistice. Un 3PL deţine knowhow-ul, experienţa, dar și resursele necesare pentru a realiza acest lucru. „Din punctul […]

FM Logistic își consolidează serviciile de distribuție

Furnizorul francez de servicii logistice, FM Logistic și-a reorganizat operațiunile logistice în Europa Centrală pentru a-și consolida serviciul de distribuție la nivel global. Astfel, în vederea consolidării poziției în Europa Centrală, compania a decis să creeze două noi zone geografice, prima fiind formată din Polonia, Cehia, Ungaria și Slovacia, iar cea de-a doua din România […]

AIC Industrial & Logistic Development dezvoltă pentru Delamode primul depozit destinat special activităților de cross-dock

AIC Industrial & Logistic Development a demarat construcția unui nou spațiu de depozitare clasa A în Bucharest Industrial Park. Cu o suprafață de 21.000 mp, acesta este dezvoltat în colaborare cu Vabeld Group, prin subsidiara din România – Varoed, ca investitor. Valoarea investiției depășește 7,5 milioane de euro. Noul spațiu de depozitare va avea ca […]

Retail & FMCG Logistics Forum 2016, un nou eveniment marca Intermodal&Logistics

Apariția unor noi modele de consum, segmentarea și diversificarea piețelor, crearea unor noi canale de comert și distribuție, toate aflate sub umbrela globalizării, reprezintă oportunități și provocări pentru companiile producătoare și retaileri, astfel că ne dorim ca prin evenimentul Retail & FMCG Logistics Forum 2016 să punem la dispoziție uneltele necesare dezvoltării de noi soluții […]

SuperMercato, de la online la omnichannel

Dieta mediteraneană, simplitatea și în același timp complexitatea bucătăriei italiene, ce are la bază ingrediente proaspete de cea mai bună calitate, fascinează de secole și numărul celor care adoptă acest stil de viaţă este pe zi ce trece tot mai mare. Pornind de la aceste observaţii, evidenţiate de altfel și de un studiu avansat al […]

Raben plănuiește o dezvoltare rapidă pe piaţa din România

Compania Raben Group este prezentă în 11 ţări europene: Cehia, Estonia, Olanda, Germania, Lituania, Letonia, Polonia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și România, are o echipă ce numără aproximativ 8.900 de angajaţi, peste 1 milion de metri pătraţi spaţii de depozitare, o flotă de peste 6.600 de vehicule comerciale și o cifră de afaceri de 1 miliard […]

Inovaţia, parte din ADN-ul FM Logistic

Inovaţia, dezvoltarea sustenabilă și îmbunătăţirea continuă a proceselor fac parte din ADN-ul companiei. Anul acesta, în cadrul celei de-a 9-a ediţii a evenimentului Customer Day, organizat de către FM România și devenit deja tradiţie, inovaţia a fost punctul central al prezentării susţinute de Cătălin Olteanu, general manager FM România. FM Logistic promovează o cultură a […]