Home Intermodal DB Schenker își consolidează serviciile de transport aerian pe piața din România

DB Schenker își consolidează serviciile de transport aerian pe piața din România

DB Schenker își consolidează serviciile de transport aerian pe piața din România

Optimizarea continuă a operațiunilor de zbor și a serviciilor complementare transportului aerian reprezintă unul dintre obiectivele cheie de business ale DB Schenker în România în 2024.

Compania a investit deja într-un vehicul cargo 100% electric, utilizat pentru transferul mărfurilor pe ruta Otopeni-București.

DB Schenker în România continuă să investească în eficientizarea operațiunilor de zbor și a serviciilor complementare transportului aerian. În ultimii ani, DB Schenker și-a extins considerabil portofoliul de clienți și serviciile de transport aerian la nivelul pieței din România.

Prin intermediul celor două birouri poziționate strategic, în aeroporturile Otopeni și Oradea, și platformei digitale de rezervare și monitorizare a transporturilor – connect, compania și-a perfecționat serviciile atât din perspectiva calității, cât și a experienței oferite clienților.

„În calitate de furnizor de servicii și soluții logistice integrate, avem capacitatea de a le oferi clienților noștri servicii de transport aerian end-to-end. De aceea, pe lângă conexiunile aeriene zilnice, zboruri expres sau chartere, o parte semnificativă dintre operațiunile de zbor pe care le efectuăm anual este reprezentată de soluțiile door-to-door”, a afirmat Vlad Feneșan, Area Head of Airfreight, DB Schenker in HU, BG, RO, GR.

Recent, pentru a asigura transbordarea și livrarea door-to-door a mărfurilor pe ruta Aeroportul Internațional Henri Coandă – București, pentru unul dintre cei mai importanți clienți din portofoliul său aerian, DB Schenker a achiziționat un vehicul ID.Buzz de la Volkswagen.

„Am decis să ne extindem flota proprie din București cu un vehicul electric nou, ultramodern, care răspunde integral nevoilor de eficiență, mobilitate urbană și sustenabilitate pe care le împărtășim cu clientul nostru. Este o investiție care ne permite să îmbunătățim calitatea la nivelul segmentului rutier (first/last mile) din cadrul transportului aerian integrat”, a mai precizat Vlad Feneșan.

Conform reprezentantului DB Schenker, compania s-a bucurat, în ultimii ani, de o creștere semnificativă a cererii pentru produsele aeriene. În 2024, divizia de Transport Aerian se va concentra pe dezvoltarea capacității, ofertei și, implicit, a portofoliului de clienți.