Home Logistics Curierat și e-commerce DPD și GLS fac echipă pentru o rețea comună de livrări OOH în Germania

DPD și GLS fac echipă pentru o rețea comună de livrări OOH în Germania

DPD și GLS fac echipă pentru o rețea comună de livrări OOH în Germania

DPD și GLS, două dintre cele mai importante companii de curierat din Europa, plănuiesc să creeze o rețea comună pentru livrările out-of-home în Germania, ce include livrarea la puncte fixe și la lockere.

Cele două companii decurierat intenționează să opereze o rețea integrată cu o marcă comună în următorii trei ani în Germania.

Având în vedere că DPD și GLS operează deja rețele OOH de aproximativ 8.000 de puncte fixe de livrare și lockere, cooperarea lor începe deja cu un total de 16.000 de puncte de livrare out-of-home, în principal puncte fixe de livrare.

Cele două companii intenționează să accelereze și instalarea de lockere în Germania, pentru 2025 fiind planificate 1.000 de lockere, urmând ca până în 2027 să instaleze 5.000 de lockere.

În total, DPD și GLS intenționează să aibă o rețea OOH de aproximativ 20.000 de puncte până în 2027. Atât GLS, cât și DPD au subliniat că rețeaua OOH este concepută pentru a fi deschisă altor parteneri, fie că este vorba de alte companii de curierat, cum ar fi Hermes, de retaileri sau de alți jucători.

Flexibilitate mai mare pentru consumatorii finali

Achim Dünnwald, CEO GLS Germania, a declarat: „Analizăm situația din punctul de vedere al clienților noștri. Dorim să le oferim mai multe servicii și o mai mare flexibilitate în trimitere și primire a coletelor în afara casei.

„Putem face acest lucru mult mai bine datorită unei cooperări cu DPD: mai multe puncte de contact înseamnă distanțe mai scurte pentru clienții noștri de colete și mai multe afaceri pentru partenerii de la punctele fixe de livrare.”

Karsten Schwarz, CEO DPD Germania, a adăugat: „Acest parteneriat este cea mai rapidă modalitate de a oferi cele mai bune servicii clienților noștri. Conform Barometrului nostru Geopost E-Shopper, mai mult de un sfert dintre cumpărătorii germani de produse electronice preferă deja livrarea într-un punct fix – iar tendința este în creștere.

Industria de curierat are nevoie de soluții creative pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților săi în ceea ce privește confortul și viabilitatea viitoare.”