Home Logistics 3 PL EKOL are o nouă identitate corporativă

EKOL are o nouă identitate corporativă

EKOL are o nouă identitate corporativă

 

Ekol își continuă călătoria începută în 1990 și lansează o nouă identitate corporativă, aliniată unei noi strategii de brand.

După un sfert de secol experiență ca furnizor de servicii de logistică integrată, Ekol introduce acum în industrie o nouă perspectivă și pășește în era Logistics 4.0. Ekol își propune să revoluționeze modelul tradițional de business printr-o abordare care se concentrează pe schimbările tehnologice și transformările dinamice, oferind soluții integrate, interconectate și inovatoare.

“Industria 4.0 oferă oportunități nelimitate pentru industria de logistică, deoarece este implicată în toate procesele existente, de la primul producător până la consumatorul final. Astfel, putem menționa transformarea care a survenit în conceptul “7 rights of logistics”: furnizarea cantităţii potrivite din produsul potrivit, de la sursa potrivită, în maniera potrivită, la momentul potrivit, pe un traseul potrivit și la un preț potrivit. Astăzi, ca o companie de logistică integrată, Ekol oferă o perspectivă definitorie  pentru domeniul logisticii, inspirată de Industria 4.0” declară Ahmet Musul, Chairman Ekol

Ekol este unul dintre cei mai mari furnizorii de servicii logistice din Europa, cu centre de distribuţie de 750.000 de metri pătrați sufrafață de depozitare în Turcia, Germania, Italia, Grecia, Franța, Ucraina, Bosnia-Herțegovina, România, Ungaria, Spania, Polonia, Cehia, Bulgaria, Iran și Slovenia, folosind resurse proprii, precum 6 nave RO-RO, 48 block-trains pe săptămână și 5.500 de vehicule.