Home Intermodal innoTMS, soluţie digitală pentru transportatori, vizează creșterea cu 30% a afacerilor în România

innoTMS, soluţie digitală pentru transportatori, vizează creșterea cu 30% a afacerilor în România

innoTMS, soluţie digitală pentru transportatori, vizează creșterea cu 30% a afacerilor în România

Dezvoltatorii soluției innoTMS de gestionare digitală a operațiunilor din domeniul transporturilor de marfă țintesc extinderea cu 30% a afacerilor pe piața din România, unde deservesc deja un portofoliu de companii cu flote medii și mari aflate în regiuni din vestul și nord-estul țării.

Potențialul digitalizării transporturilor este semnificativ în România, unde se estimează că mai puțin de 80% din marile firme de transport au implementat astfel de soluții de management al operațiunilor, în timp ce 70% din firmele medii și mici sunt slab digitalizate sau deloc.

innoTMS este lider de piață în Ungaria, oferind un avantaj competitiv companiilor care folosesc această soluție, fie că fac transport intern sau internațional. În contextul actual în care sectorul transporturilor este afectat de lipsa predictibilității, creșterea prețului combustibilului și lipsa șoferilor, un management sporit al cheltuielilor este esențial, iar răspunsul este digitalizarea. Mă bucură feedbackul pozitiv primit de la clienți, care ne confirmă că ținta de a ajunge la o cotă de piață de 15% în următorii 5 ani este realistă”, a spus Levente Gall, reprezentantul innoTMS în România.

Soluţia oferă un soft cloud-based, ceea ce elimină costuri legate de echipamente hardware și permite accesarea informațiilor din orice locație care dispune de o conexiune Internet, mai arată compania. Platforma permite de asemenea actualizarea în timp real a informațiilor și accesul tuturor utilizatorilor la cele mai recente date. Sistemul reduce semnificativ volumul de muncă manuală prin aceea că integrează datele de la diferiți furnizori cum sunt companiile de telematică, furnizorii de combustibil, băncile etc.

Odată introdusă în sistem, datele despre comandă sunt accesibile tuturor părților interesate din cadrul companiei: șofer (pe tabletă&smartphone), departamentul de facturare, departamentul de raportare etc. Prin aplicația mobilă dedicată șoferilor este posibilă scanarea și încărcarea documentelor de transport, iar facturarea, gestionarea creanțelor și managementul curselor sunt mai simple și mai eficiente.