Home Companii RBC inovează piaţa soluţiilor pentru retail

RBC inovează piaţa soluţiilor pentru retail

RBC – Romanian Business Consult este o companie cu capital româno-austriac, fondată în anul 1991, lider pe piaţa soluţiilor IT integrate (software, hardware şi consultanţă) pentru retail şi industria alimentară. În sectorul retail, compania a implementat echipamente şi soluţii informatice la peste 300 de clienţi naţionali şi la majoritatea clienţilor internaţionali precum: Carrefour, Mega Image, Billa, Cora, Rewe XXL, IKEA, PLUS, Kaufland, Metro, OBI, Real, Auchan, Bricostore, Praktiker, etc. În sectorul industrial (industria cărnii şi industria alimentară), RBC deţine referinţe precum: Agricola Bacău, Agroli, Agrisol, Aldis, Angst, Ave Impex, Avicola Buzău, Caroli, Cristim, Cetina, Diana, Elit, Galco, Kosarom, Macromex, Smithfield, Transavia, Unicarm, etc..

În acest moment RBC deţine o cotă de piaţă de peste 80% pe segmentul reprezentat de lanţurile internaţionale de comerţ, pentru care compania reprezintă principalul integrator de soluţii software şi hardware. Până acum compania RBC a implementat în retailul din România peste 30.000 de echipamente, incluzând 6.000 de sisteme POS.

Cu peste 20 de ani de experienţă, RBC numără o echipă de 110 specialişti din diferite domenii, precum şi cea mai puternică prezenţă la nivel naţional în piaţa în care activează. RBC este partener exclusiv în România al companiilor germane Bizerba şi Wincor–Nixdorf şi, de asemenea, partener strategic al firmelor Motorola, Aldata, Quadrox, Fujitsu-Siemens, Komet, VIF, United Barcode Systems, Kainz sau Noax.

RBC oferă o gamă complexă de soluţii şi echipamente, pornind de la sisteme informatice pentru magazine în variante clasice – POS şi imprimantă fiscală în diverse configuraţii, cântare, feliatoare şi etichetatoare de magazin, până la soluţii complet automatizate de plată şi scanare, etichetare electronică la raft, terminale mobile, soluţii pentru gestionare automatizată a numerarului, promovare şi reclamă instore, integrate cu o gamă largă de module software front, back şi head office.

Principalele soluţii RBC pentru retail

• Soluţii de gestiune front-office, back-office şi head-office

• Soluţii de merchandising & category management

• Soluţii de loializare

• Soluţii de cash management

• Soluţii de cântărire

• Supraveghere video şi anti-fraudă

• Soluţii de barieră şi control acces

• Soluţii de business intelligence

• Soluţii mobile shopping

• Soluţii RVM – colectarea ambalajelor

• Soluţii de tip kiosk

• Soluţii Self-Service & Self-Checkout

• Plata cu mobilul (Blink, soluţie porprie marca RBC)

• Sisteme de management al stocurilor & trasabilitate

• Gestiunea depozitelor (LogIQ, soluţie WMS marca RBC)

• Service stations

Retail IQ – rezultatul a peste 20 de ani de experienţă RBC

Lansată pe piaţă în 2011, soluţia Retail IQ vine să completeze pachetul de produse şi servicii oferit de RBC comercianţilor mici şi mijlocii şi să le faciliteze accesul la o suită de aplicaţii software, care erau până nu demult utilizate doar de către lanţurile internaţionale de retail. Retail IQ este un sistem complet de gestiune, care asigură managementul activităţilor magazinelor mici şi mijlocii.

„Conceptul înglobează o sumă de bune practici şi know-how internaţional, acumulate de către RBC de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate“ declară Andrei Bojiţă, Director General RBC.

Acest sistem permite o scalare pe verticală (POS-magazin-Head Office), precum şi o scalare pe orizontală (multi POS-multi magazine-multi gestiune-multi societate). Retail IQ poate furniza rapoarte complexe, variate şi customizabile, disponibile în diverse medii, inclusiv pe tabletă.

Un alt atu al soluţiei dezvoltate de RBC este modulul de promoţii, prin care clienţii pot construi, practic, un număr nelimitat de discount-uri şi promoţii.

Aplicaţia oferă şi posibilitatea de a monitoriza stocurile de produse existente în alte magazine din reţea şi de a efectua modificări direct în baza de date.

Implementarea acestei aplicaţii se face în două etape. În prima etapă datele existente la nivel de magazine/reţea sunt importate, pentru ca în partea a doua a procesului să se realizeze implementarea propriu-zisă. RBC oferă asistenţă comerciantului pentru pregătirea datelor, procesul de instalare efectuându-se în afara orelor de funcţionare pentru a nu perturba activitatea magazinului.

În plus compania oferă suport constant retailerilor prin intermediul specialiştilor săi, având chiar un Help-Desk care funcţionează 24/7, 365 zile/an.