Home Logistics Ambalare Albalact a lansat pe piață un ambalaj unic în România

Albalact a lansat pe piață un ambalaj unic în România

Albalact a lansat pe piață un ambalaj unic în România

Compania Albalact a lansat astăzi un ambalaj unic pe piața din România, în vederea consolidării unei noi identități vizuale și a dezvoltării brandului Zuzu pe piața de lactate din România.

Zuzu aduce o schimbare în obiceiurile de consum autohtone și oferă consumatorilor săi primul lapte la bidon de plastic cu mâner. Pe o piață românească aflată în creștere, Zuzu a introdus nu numai un ambalaj nou, dar și un gramaj mai mare, de 1,8 litri. Noul ambalaj se adresează în special familiilor și consumatorilor de volum. „Brandul Zuzu este brandul perfect pentru a aduce pe piață primul lapte din România ambalat în noua sticlă de plastic cu mâner. Avem încredere că noul ambalaj va fi bine primit de către consumatorii noștri”, a declarat Cristina Miclea, Director Marketing Albalact.

Pentru noul ambalaj Zuzu, compania Albalact a investit într-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui în sticle de plastic, cu gramaje cuprinse între 0,5-1,8 litri. Noua linie funcționează în fabrica Albalact din județul Alba și are o productivitate înaltă care permite ambalarea unui volum de lapte și de produse lactate cuprins între 5.000-10.000 de litri pe lună. De asemenea, compania a introdus recent în portofoliul brand-ului De Albalact, lapte proaspăt pasteurizat în PET de 1,4 litri.

Albalact a schimbat linia de ambalare și pentru portofoliul de iaurt, care introduce un nou ambalaj în portofoliu, paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Ambalajul se regăsește în gama iaurturilor Zuzu de 125 și 140 gr.