Home Intermodal DB Schenker lansează serviciul contactless de confirmare a livrării

DB Schenker lansează serviciul contactless de confirmare a livrării

DB Schenker lansează serviciul contactless de confirmare a livrării

Furnizorul de servicii logistice DB Schenker a dezvoltat o nouă soluție IT ce permite confirmarea livrării fără contact. Tehnologia facilitează semnarea documentelor de livrare de la o distanță de până la trei metri, protejând astfel clienții și angajații de riscul de contactare a coronavirus.

Soluția IT de confirmare a livrării fără contact este disponibilă în 12 limbi europene, fiind utilizată în mai multe țări din Europa, precum Spania, Austria, Finlanda, Portugalia și Suedia.

“Experții noștri au dezvoltat această soluție IT revoluționară pentru a asigura cea mai bună protecție pentru clienții și angajații noștri și pentru a simplifica livrările pe termen lung în ceea ce a devenit ‘noua normalitate,” a declarat Christian Drenthen, Membru al Consiliului Director DB Schenker, responsabil pentru Transport Rutier. “Soluția nu face posibilă doar menținerea unei distanțe de siguranță pe parcursul livrărilor, dar utilizarea unei semnături digitale garantează o documentare minuțioasă a tuturor livrărilor realizate. DB Schenker continuă să joace un rol de lider în aceste momente pline de provocări.”

Funcția de semnătură digitală, no-touch permite ca livrările să se facă la o distanță de siguranță, de cel puțin doi metri între persoane. Sistemul funcționează foarte simplu: agentul de livrare îi arată destinatarului codul QR digital pe care acesta îl poate scana cu telefonul de la o distanță de până la trei metri. În urma acestei proceduri este identificat utilizatorul telefonului ca fiind cel care recepționează coletul, iar pe telefonul acestuia se deschide website-ul POD al DB Schenker. Destinatarul transmite apoi datele sale personale prin intermediul câmpurilor din site și emite confirmarea de recepție cu ajutorul semnăturii pe propriul dispozitiv mobil. Astfel, se elimină nevoia de semnături fizice, aplicații sau scanere pentru agentul de livrare.
Următoarele țări unde va fi implementat sistemul sunt Germania și Marea Britanie, planul DB Schenker fiind de a lansa soluția pe toate piețele din Europa unde compania este prezentă.