Home Logistics Curierat și e-commerce FAN Courier se transformă în lider regional şi se extinde în Europa Centrală şi de Est

FAN Courier se transformă în lider regional şi se extinde în Europa Centrală şi de Est

FAN Courier se transformă în lider regional şi se extinde în Europa Centrală şi de Est

Cu prezenţă internaţională în patru ţări, FAN Courier se transformă într-un lider regional cu obiectiv ca în viitorul apropiat să acopere întreaga regiune din EEC. Piaţa din Republica Moldova rămâne cea mai puternică investiţie, unde ţinta pentru 2023 este de a deveni lider.

În 2022, FAN Courier a continuat dezvoltarea în Republica Moldova și vizează intrarea și pe alte piețe internaționale, începând din 2023. La un an de la intrarea în Republica Moldova și după o investiție inițială de 3 milioane de euro, liderul pieței de curierat din România a devenit un jucător important pe piața din țara vecină.

Aşa cum a afirmat CEO-ul companiei, Adrian Mihai, războiul din Ucraina a redus planurile de investiţii în Republica Moldova, una dintre direcţii fiind dezvoltarea serviciului Out of Home Delivery, respectiv a reţelei de lockere FANbox, însă pentru 2023 obiectivul este de a deveni liderul pieţei de curierat, astfel că investiţiile vor continua într-un ritm mai susţinut ca în 2022, urmând a fi axate pe dublarea numărului de filiale, respectiv creşterea flotei şi a numărului de curieri.

Cetăţenii moldoveni au călătorit mult în Europa, sunt învăţaţi cu un anumit tip de servicii, pe care şi le doresc şi acasă la ei. Prin această ieşire ne dorim să conectăm companiile de retail online din România cu o piaţă de circa 3 milioane de locuitori, iar firmelor din Republica Moldova să le facilităm accesul la piaţa de aici”, a explicat Adrian Mihai.

Slovenia, cea mai nouă intrare

Expansiunea FAN Courier la nivel regional continuă însă şi în zona Europei Centrale şi de Est, cel mai recent birou comercial fiind deschis în Slovenia, la Mengeš. “Suntem din ce în ce mai interesați și de alte piețe internaționale și vom identifica oportunitățile de extindere, astfel încât să oferim clienților din Europa Centrală și de Vest acces la piața din România și invers”, a precizat Neculai Mihai, cofondator FAN Courier.

Cel mai mare jucător de pe piaţa locală de curierat mai are deschise birouri în Ungaria, la Budapesta, şi Bulgaria, Sofia, prin care facilitează legături centralizate de line-haul, cu volume din ce în ce mai mari. În perioada următoare, compania va mai deschide birouri şi în alte ţări din Europa Centrală şi nu numai.