Home Intermodal Logistica vehiculelor finite pe Noul Drum al Mătăsii

Logistica vehiculelor finite pe Noul Drum al Mătăsii

Logistica vehiculelor finite pe Noul Drum al Mătăsii

Furnizorul de servicii logistice, ARS Altmann AG, împreună cu partenerul său, Intermodal Container Logistics Vienna (ICL ) au inaugurat pentru Volvo primul tren din Xi’an, China către Gent, Belgia.

Sistemul de transport hibrid, ce combină vagoane de tren double deck și containere este primul de acest fel implementat pe ruta Eurasiatică. Pe 4 iulie la terminalul Kluizendock din Gent, Belgia a sosit primul tren cu vehicule Volvo aduse din China. Producătorul suedez de vehicule finite va transporta aproximativ 40.000 de vehicule anual, ARS Altmann și ICL implementând un sistem de transport hibrid ce constă în utilizarea de vagoane de transport acoperite, double-deck pe secţiunea feroviară dintre Belgia și Polonia și containere de 40’ pe secţiunea între Polonia și China.

În 2018, ARS Altmann a realizat cu succes primul tren RoRo continuu pentru automotive între Bremerhaven și Chongqing. Schimbul a avut loc la terminalul companiei din Chernyakhovsk, lângă Kaliningrad (Rusia), proiectat atât pentru vagoanele europene cât și pentru cele rusești. Odată cu noul concept hibrid, ARS Altmann le oferă clienţilor o soluţie pentru Noul Drum al Mătăsii, care devine o rută tot mai importantă.

“Clienţii beneficiază de avantajele transportului feroviar, de încredere și cu timpi de tranzit mai scurţi și mai sustenabil comparativ transportul maritim utilizând oricare din aceste două soluţii”, a declarat Frank Lehner, Director Internaţionalizare al ARS Altmann AG. Ruta între China și Europa tranzitează Kazakhstan, Rusia, Belarus și Polonia. În funcţie de destinaţie, timpul de tranzit este de aproximativ 18 zile.

“În ultimii ani, piaţa de automobile din China a devenit extrem de importantă pentru producătorii europeni. În același timp, volumele de export pentru vehiculele produse în China de către producătorii internaţionali și exportul de vehicule electrice se află în creștere. Pentru acești clienţi globali, produsele ARS Altmann reprezintă o soluţie optimă ce le permite să reacţioneze mai rapid la cerinţele dealerilor. În plus, permit livrări directe către centrul Chinei, o zonă ce se dezvoltă tot mai mult”, a explicat Frank Lehner.

Scopul ARS Altmann pe termen mediu este să facă din transportul de automobile în vagoane acoperite o componentă fixă a transporturilor pe Noul Drum al Mătăsii, compania aflându-se în discuţii cu potenţiali clienţi din Europa, China, dar și din Coreea sau Rusia.