Home Intermodal ÖBB Rail Cargo Group și-a dublat volumele transportate pe Noul Drum al Mătăsii în 2020

ÖBB Rail Cargo Group și-a dublat volumele transportate pe Noul Drum al Mătăsii în 2020

ÖBB Rail Cargo Group și-a dublat volumele transportate pe Noul Drum al Mătăsii în 2020

Operatorul feroviar ÖBB Rail Cargo Group a transportat 70.000 TEU pe Noul Drum al Mătăsii în 2020. Comparativ cu 2019, compania și-a dublat volumele transportate între Asia și Europa.

În plus, a atins  700 de trenuri operate pe această rută, un record pentru operatorul care până la finalul anului 2021 își propune să opereze 1.000 de trenuri de marfă între Asia și Europa.

Rail Cargo Group (RCG) activează pe Noul Drum al Mătăsii din 2008, iar în 2017 compania a intrat oficial pe piața chineză. Pe atunci, RCG opera doar 62 de trenuri cu o capacitate de transport de 3.000 TEU pe an. Cererea a crescut cu timpul și, până în 2020, compania transporta 35.000 TEU în fiecare an. „Nu există nicio îndoială că inițiativa„ Noul Drum al Mătăsii” are o importanță mare atât pentru Europa, cât și pentru Austria, întrucât conectează economiile europene și asiatice”, a declarat Andreas Matthä, CEO al ÖBB.

De asemenea, pentru RCG, accesul la porturile amplasate pe Drumul Maritim al Mătăsii este la fel de important pentru o conexiune cu trenul. „Vedem un domeniu variat de activitate de-a lungul Noului Drum al Mătăsii, nu numai de-a lungul celor trei coridoare feroviare dintre Europa și Asia, ci și ca transportator către porturile europene unde ancorează Drumul Maritim al Mătăsii – cum ar fi Hamburg, Rotterdam, Trieste, Koper și Pireu, printre altele. Aici RCG poate contribui cu conexiunile sale eficiente către hinterland”, a adăugat Matthä.