Home Intermodal Sustenabilitate: Grupul GRAMPET testează un nou aditiv pe locomotivele sale

Sustenabilitate: Grupul GRAMPET testează un nou aditiv pe locomotivele sale

Sustenabilitate: Grupul GRAMPET testează un nou aditiv pe locomotivele sale

Grupul GRAMPET a început prima sesiune amplă de evaluare pe trenurile companiilor sale a aditivului pentru combustibil SulNOxEco™. Integratorul de servicii feroviare încurajează astfel şi alte iniţiative privind transportul sustenabil.

Consiliul de administrație al SulNOx anunță debutul unei noi sesiuni ample de testare plătită a produsului SulNOxEco™ Fuel Conditioner de către o mare companie feroviară internațională care consumă aproximativ 10.000 de tone de motorină pe an, se arată în comunicatul remis Intermodal. Este vorba despre Grupul GRAMPET, format din 18 firme grupate pe domenii de activitate: operatori de transport feroviar care acoperă servicii de marfă, logistică, construcții, reparații și întreținere material rulant și servicii IT. Anual, GRAMPET transportă aproximativ 22 de milioane de tone de marfă, 20% la nivel internațional, cu ajutorul unei flote de 20.000 de vagoane și 400 de locomotive și companii de transport feroviar de marfă ce operează în Austria, Bulgaria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Republica Moldova, România, Serbia și Slovacia.

Compania evaluează deja aditivul pe trei locomotive din România care consumă aproximativ 40.000 de litri de combustibil pe lună, urmărind să extindă utilizarea SulNOx la toate locomotivele din flotă.

Chiar dacă transportul pe calea ferată este deja mult mai prietenos cu mediul decât alte moduri de transport, iar noi încurajăm în mod activ revenirea la o utilizare mai amplă a căilor ferate, Grupul GRAMPET încurajează prin programe susținute de optimizare continuă și alte inițiative de sustenabilitate. Suntem încântați să testăm produsul SulNOx, care ar putea deschide calea pentru o reducere rapidă și semnificativă a emisiilor flotei noastre”, a declarat Sorin Chinde, Vice Președintele diviziei Transporturi din cadrul Grupului GRAMPET.

Ben Richardson, CEO SulNOx, a adăugat: „Suntem foarte încântați să colaborăm cu GRAMPET și să îi ajutăm să-și aprofundeze prioritățile de sustenabilitate. Un tren de marfă va consuma aproximativ 8 litri de motorină pe kilometru parcurs față de un autoturism care consumă aproximativ 0,06 litri, ceea ce reprezintă o oportunitate semnificativă pentru SulNOx de a deveni o soluție nouă de transport la nivel global”.