Home Intermodal COSCO Romanian Shipping and Trading: Primul serviciu RO-RO din China către România

COSCO Romanian Shipping and Trading: Primul serviciu RO-RO din China către România

COSCO Romanian Shipping and Trading: Primul serviciu RO-RO din China către România

Deși Nordul Europei sau Marea Adriatică, prin portul Koper reprezintă în prezent principalele porţi de intrare în Europa a vehiculelor din China, portul Constanţa a bifat recent o premieră, odată cu primul transport RORO operat de către COSCO Romanian Shipping and Trading, agent al COSCO SHIPPING Specialized Carriers Co., Ltd.

Primele mașini Chery au ajuns în România pe 26 iulie, marcând un moment important pentru logistica auto din regiune. Operaţiunile de descărcare au avut loc în terminalul Romcargo Maritim din portul Constanţa. Totul a decurs conform  planificării, acestea fiind livrate ulterior pe camioane până la destinaţia finală. Noua conexiune oferă o conexiune mai scurtă și mai predictibilă, legând direct hub-urile auto din China de piaţa românească și de Europa de Sud-Est.

Prima navă a plecat din Shanghai, a realizat transbordarea în portul Pireu, iar destinaţia finală a fost Constanţa, unde lotul de vehicule a fost descărcat cu succes în terminalul Romcargo Maritim. COSCO Romanian Shipping and Trading a asigurat livrarea door-to-door a acestora în România.

„Lansarea primului serviciu RO-RO din China către România reprezintă un pas strategic pentru Portul Constanţa și regiunea Mării Negre, care acum sunt conectate direct cu cele mai mari huburi auto din Orientul Îndepărtat. Ne bucurăm că operaţiunile din terminalul Romcargo Maritim din Constanţa au decurs rapid și eficient și le mulţumim partenerilor noștri.

Acest lucru confirmă angajamentul COSCO Romanian Shipping and Trading și COSCO SHIPPING Specialized Carriers Co., Ltd. de a oferi soluţii fiabile și scalabile pentru partenerii din industria auto. Deși portul Koper rămâne principalul hub prin care vehiculele din Asia sunt aduse pe piaţa din România, prin acest nou serviciu, portul Constanţa poate prelua o parte din aceste fluxuri”, a declarat Cătălin Petre, Director General-Adjunct COSCO Romanian Shipping and Trading.

Vehiculele pentru piaţa din România sunt transbordate în portul Pireu, de unde Neptune Lines asigură transportul cu nave feeder, însă pe măsură ce cererea crește, un serviciu direct către portul Constanţa ar putea deveni realitate.