Home Companii DPD pune accent pe transparenta

DPD pune accent pe transparenta

Este posibil să fii în vacanţă oriunde în ţară sau în întreaga lume şi să expedieză pachete oricât de mari oriunde în lume ? Acum se poate, graţie primului portal de curierat ce permite plata cu cardul.

Eşti sigur că, dacă nu eşti la birou, pachetul trimis va ajunge la destinaţie? Ce se întâmplă cu el dacă este trimis în cealaltă parte a lumii? Dacă întârzie livrarea? – dacă nu ai somn în concediu datorită pachetului trimes, îţi faci griji degeaba. Mai simplu este să intri pe www.pegasus.ro şi să-l urmăreşti oricând, la orice oră, adică şi noaptea.

Următoarea problemă: ca să faci o comandă, trebuie să fii logat, adică să deţii o parolă, deci cât timp se poate pierde pentru a deveni clientul DPD (Pegasus)? Intri pe site şi creezi propria parolă şi administrare. Pe loc.

Este prea simplu, poţi spune. Dacă sunt departe de casă, de unde ştiu cât am de plătit? La asemenea servicii de calitate, totul costă… La acest punct este greu de răspuns, dar cel mai bine te poţi convinge singur, intrând tot pe site. Domnul Alin Gherman, director comercial al companiei internaţionale de curierat DPD ne-a îndemnat să facem propriul nostru cont, să trimite, chiar şi virtual, un pachet, şi să scriem exact ceea ce am făcut şi am văzut.

Astfel, putem spune cu obiectivitate că preţurile nu sunt mari. Şi ce este mai important, înainte de a da comanda poţi să calculezi singur costurile. Acestea sunt afişate transparent şi foarte simplu pe site pe grupe mari de greutăţi, şi pentru a fi mai intuitivi oferind şi dimensiunile pachetului pentru orientare. Totul fără preţuri ascunse, iar ca să fii sigur că nu plăteşti nimic în plus, firma trimite ca răspuns la solicitarea de transport un invoice cu toate sumele de transport incluse.

Şi pentru a arăta că le pasă de clienţi, DPD propune firmelor cu trimiteri periodice un mod mai simplu de plată, prin factură la sfârşitul fiecărei luni.

Deci, să ne întoarcem la treabă:

Primul pas: crearea unui cont, pe baza unor date minimale. Odată creat acest cont, DPD oferă acces la numeroase informaţii detaliate privind transportul dar şi la alte servicii oferite pentru clienţii din România.

Plasarea comenzii se face în trei paşi: se plasează comanda pe internet. În zece minute vine confirmarea comenzii, primeşti o etichetă adezivă care se printează de client, pentru rapiditate (poate veni cu ea şi curierul DPD) şi ora la care va veni curierul să ridice marfa.

Fiecare colet are un număr unic de transport. Apăsând butonul “Traching&Tracing”  disponibil pe siteul companiei şi introducând numărul unic al pachetului, se  poate vedea traseul coletului, momentul în care a fost livrat şi chiar numele celui care a confirmat primirea lui.

 

Alin Gherman, director comercial al companiei internaţionale de curierat DPD: „prin ceea ce facem, prin acest portal care este unic prin funcţiile sale în România, şi deci oferă servicii unice din punct de vedere calitativ, dorim să promovăm transparența, o calitate specifică societăţii DPD“.  Clienţii pot plăti cu cardul pe loc serviciile, şi au la dispoziţie permanent posibilitatea de a vedea istoricul plăţilor şi al mărfurilor transportate.

Siteul este foarte flexibil, oferind celui care apelează la serviciile de curierat DPD Pegasus posibilitatea de a posta observaţii sau cerinţe suplimentare faţă de cele standard, precum date despre ora la care este disponibil pentru ridicarea pachetului de curier, sau dacă acesta este foarte greu sau numai voluminos, sau cerinţe speciale, precum aceea de a fi sunat înainte de a ajunge curierul.

Plata pe card on-line este posibilă prin intermediul siteului www.pegasus-scs.ro şi pentru persoane fizice care au card bancar, o ofertă cu adevărat unică pe piaţă, aceste persoane beneficiind de aceleaşi servicii de urmărire a mărfii. Conform conducerii societăţii, imediat după deschiderea oficială a portalului, numărul de comenzi de la persoane fizice era estimat că va ajunge la câteva sute lunar.

Transportul coletelor este şi el strict urmărit de către personalul specializat DPD, de exemplu operaţiunile de descărcare şi încărcare, cele mai periculoase atunci când vorbim de integritatea mărfurilor, se fac numai sub supraveghere video, iar la fiecare astfel de mutare pachetele sunt scanate după codul lor unic şi înregistrată mişcarea în sistem.

Servicii oferite de către Pegasus SCS :

 

  • asistenţă vamală pentru operaţiuni de import, export şi tranzit vamal;
  • asistenţă vamală pentru operaţiuni de curierat rapid şi persoane fizice;
  • depozitare marfă în magaziile aflate sub supraveghere vamală, dotate conform standardelor cerute de reglementările internaţionale;
  • proiecte de logistică 3PL;
  • divizare/ deconsolidare mărfuri sosite în grupaj;
  • transporturi pentru produse Biofarmaceutice, DGR (produse periculoase), Project Cargo , cu livrări dedicate sau curieri overnight
  • transport internaţional de marfă: rutier, aerian, maritime, în sistem:

–          airport-to-airport,
– door-to-airport,
–  airport-to-door,
–  door-to-door;

 

  • Pegasus SCS – este reprezentant pe Aeroportul International Henri Coandă, România pentru liniile aeriene: Alitalia, Austrian airlines , British Airways, China Airlines, Czech, Delta Airlines, DHL Cargo, EL-AL, KLM, Koreean Airlines, LOT, Lufthansa, Malev, Swiss Air Cargo, Turkish, Air France, Delta Airlines etc;
  • servicii de urmărire şi preluare (tracking and tracing) a transporturilor, oferite de parteneri externi de elită, Pegasus fiind membru al Global Distribution Alliance (GDA) , Aramex şi GLN (Global Logistic Network);
  • transport intern de marfă prin curieri.