Home Logistics 3 PL Florian Anghel, Country Manager LOGWIN ROMANIA: În 2021 vizăm deschiderea unui nou depozit în ţară și extinderea în Bulgaria

Florian Anghel, Country Manager LOGWIN ROMANIA: În 2021 vizăm deschiderea unui nou depozit în ţară și extinderea în Bulgaria

Florian Anghel, Country Manager LOGWIN ROMANIA: În 2021 vizăm deschiderea unui nou depozit în ţară și extinderea în Bulgaria

Prezent pe 6 continente, cu 190 de locaţii și 4.200 de angajaţi, furnizorul global de servicii logistice integrate LOGWIN și-a consolidat prezenţa în Europa de Est prin deschiderea unei noi subsidiare în România.

Decizia de a se extinde pe piaţa autohtonă de logistică și de a înfiinţa LOGWIN ROMÂNIA a venit ca urmare a cererilor primite din partea clienţilor din grup și pe fondul oportunităţilor identificate la nivel local.

Astfel, din 2019, LOGWIN furnizează în România soluţii de depozitare și servicii cu valoare adăugată prin intermediul celor două depozite din București cu o suprafaţă totală de 7.000 mp, dar și soluţii de transport rutier, cu un volum anual de 4.000 de transporturi către și dispre România, respectiv livrări la nivel naţional. În cadrul unui interviu, Florian Anghel, Country Manager LOGWIN ROMANIA, ne vorbește despre industriile cheie deservite de către companie, avantajele competitive ale LOGWIN pe piaţa de logistică, extinderea echipei și planurile pentru 2021.

“Segmentul serviciilor pentru ecommerce este unul dintre principalele obiective pentru acest an. Avem în vedere investiţii pentru a le putea asigura clienţilor din industriile pe care le deservim: fashion, cosmetice, articole sportive, electronice, suportul logistic pentru livrarea comenzilor venite din online și respectiv, procesul invers de retur “- Florian Anghel, Country Manager LOGWIN ROMANIA

Intermodal&Logistics: Care sunt industriile și segmentele de piaţă cărora vă adresaţi și ce servicii oferă LOGWIN ROMANIA?

Florian Anghel: Având în vedere experienţa operaţională a grupului LOGWIN, cu precădere în industrii precum fashion (textile, încălţăminte, genţi și accesorii), cosmetice, articole sportive, dar și echipamente electronice, activitatea din România este concentrată pe aceste segmente, oferind soluţii complete de logistică de la aprovizionarea fabricilor cu materie primă, colectarea și consolidarea mărfurilor în depozitele LOGWIN, pregătirea și livrarea mărfurilor în punctele de desfacere/magazinele clienţilor și până la procesul invers, de preluare și retur.

Intermodal&Logistics: Care este avantajul competitiv pe care LOGWIN îl aduce pe piaţa de logistică din România?

Florian Anghel: LOGWIN aduce în primul rând renumele la nivel internaţional și o experienţă îndelungată pe segmentele cărora ne adresăm. Apoi, la nivel local ne evidenţiem prin soluţiile și sistemele adaptate pentru transportul, depozitarea, operarea și livrarea mărfurilor pentru industria fashion. Depozitele sunt amplasate strategic pe Șoseaua de Centură, respectiv A1 Km 13, oferind acces facil pentru angajaţi și parteneri și reducând timpul necesar pentru distribuţia mărfurilor.

Transportul de la furnizori și distribuţia se fac exclusiv cu mașini echipate cu bare pentru textilele așezate pe umerașe. De asemenea, oferim servicii de livrare în cel mai eficient mod către reţelele de magazine din shopping mall-uri, care au cerinţe speciale privind orele de livrare / colectare și livrările direct în magazine. Pregătirea mărfurilor se face cu personal bine instruit în locaţiile din Austria și Germania.  Apoi, deținem atât flexibilitatea, cât și know-how-ul de a opera direct sistemele informatice ale clienţilor, și putem oferi posibilitatea de relocare a unor echipe operaţionale în locaţiile clienţilor. În plus, oferim suport logistic pentru deschiderile de magazine ale clienţilor – consolidări de mobilier și mărfuri, dar și livrarea acestora în magazine. În cei doi ani de la demararea operațiunilor în România am reușit să creăm o echipă administrativă cu experienţă și expertiză în logistică, capabilă să răspundă nevoilor clienţilor prin crearea unor fluxuri logistice performante.

Intermodal&Logistics: Echipa este în acest moment completă sau încă recrutaţi? Și cât de facil sau dificil este procesul de recrutare?

Florian Anghel: Având în vedere creșterea progresivă a volumului de marfă și operaţiuni, echipa se mărește proporţional, mai ales pe segmentul Blue Collar. Am încercat să facem cât mai ușor procesul de recrutare și am definit o strategie locală de HR foarte bună, orientată către angajaţi, în vederea atragerii talentelor potrivite. Angajaţii beneficiază de un mediu de lucru confortabil, traininguri specializate, adaptate activităţilor pe care le desfășoară, definite pentru fiecare categorie, pornind de la segmentul white collar – team leader, manager operaţiuni, transport , vânzări și până la angajaţii blue collar. De asemenea, avem un sistem anual de evaluare în vederea avansării pe diferite poziţii, oferindu-le șansa colegilor să avanseze pe poziţii superioare, și având în vedere că suntem în continuă dezvoltare, se ivesc astfel de oportunităţi. De asemenea, avem un sistem de bonusare foarte bine structurat pentru motivarea angajaţilor, ce include printre altele al 13-lea salariu, asigurarea transpor tului, abonament medical în sistemul privat de sănătate și altele.

Intermodal&Logistics: Care sunt obiectivele pentru 2021? Către ce vă concentraţi atenţia?

Florian Anghel: Având în vedere strategia de dezvoltare la nivel local, de la începutul acestui an, am definit un departament de vânzări, care va lucra împreună cu cel operaţional, de transport, respectiv managerial pentru a ne extinde cu o nouă locaţie de depozitare în ţară și pentru a ne dezvolta operaţiunile în Bulgaria.