Home Logistics 3 PL Grupul DHL – venituri de 20,81 miliarde euro în primul trimestru din 2025

Grupul DHL – venituri de 20,81 miliarde euro în primul trimestru din 2025

Grupul DHL – venituri de 20,81 miliarde euro în primul trimestru din 2025

Compania de logistică DHL Group a început anul 2025 cu o ușoară creștere a veniturilor și a profitului. În primul trimestru, veniturile Grupului au ajuns la 20,81 miliarde euro, în creștere cu 2,8% față de anul precedent (T1 2024: 20,25 miliarde euro). Profitul operațional (EBIT) a crescut cu 4,5%, atingând 1,37 miliarde euro, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut (T1 2024: 1,31 miliarde euro).

„Mediul economic din primul trimestru al anului 2025 a fost marcat de politica comercială și vamală a SUA, precum și de o prudență economică generală. Cu toate acestea, am continuat tendința pozitivă din trimestrele anterioare, înregistrând o ușoară creștere a veniturilor și a profitului. Aceasta se datorează, de asemenea, unei gestionări riguroase a costurilor și a marjelor. În același timp, continuăm să investim în domenii de activitate cu creștere accelerată și să lucrăm la îmbunătățirea structurală a eficienței noastre”, a declarat Tobias Meyer, CEO al DHL Group.

În primul trimestru al anului 2025, cheltuielile de capital brute (capex) ale DHL Group s-au ridicat la 461 milioane euro (T1 2024: 483 milioane euro). O gestionare eficientă a costurilor și a veniturilor, împreună cu un control strict al investițiilor, au dus la o creștere a fluxului de numerar liber (exclusiv M&A) cu 17,4%, ajungând la 732 milioane euro (T1 2024: 623 milioane euro). În ansamblu, Grupul DHL a generat un profit net consolidat, după deducerea intereselor minoritare, de 786 milioane euro în primul trimestru al anului 2025, în creștere cu 6,2% față de aceeași perioadă din 2024 (740 milioane euro). 

DHL Supply Chain și-a continuat traiectoria de creștere în primul trimestru din 2025, îmbunătățindu-și profitabilitatea și marjele prin semnarea de noi contracte și prin creșterea productivității obținute prin automatizare.

DHL eCommerce a înregistrat o creștere continuă a veniturilor, ca rezultat al unui management direcționat al prețurilor. Evoluția EBIT a fost afectată de creșterea amortizărilor, ca urmare a investițiilor strategice continue în rețeaua de comerț electronic.