Home FMCG Secom® Healthcare Group investește peste 6,5 milioane de euro în 2025

Secom® Healthcare Group investește peste 6,5 milioane de euro în 2025

Secom® Healthcare Group investește peste 6,5 milioane de euro în 2025

Secom® Healthcare Group, cea mai cunoscută companie de suplimente alimentare* și lider de autoritate în soluții de medicină integrativă din România, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 40,8 milioane de euro, marcând o creștere de 13% față de anul anterior. Pentru 2025, compania anunță investiții de peste 6,5 milioane de euro în extinderea operațiunilor sale.

Categoriile de produse care au contribuit semnificativ la majorarea cifrei de afaceri a Secom® Healthcare Group în 2024 includ suplimentele pentru susținerea memoriei și concentrării, precum și cele destinate imunității adulților. De asemenea, brandul propriu Good Routine® a înregistrat o creștere impresionantă de 53%, cele mai vândute suplimente fiind cele cu magneziu și omega-3, alături de produsele lansate anul trecut pentru sănătătea și frumusețea pielii și a părului.

Produsele Secom® și Good Routine® sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii, magazine cu profil naturist, fizice și online, din țară, precum și în rețeaua proprie Secom® Retail, iar suplimentele Good Routine® sunt prezente pe șapte piețe internaționale.

Rețeaua proprie Secom® Retail este un alt contributor al evoluției Secom® Healthcare Group în 2024, anul trecut extinzându-se cu patru noi magazine. În prezent, rețeaua numără 21 de locații în toată țara, în care compania oferă consumatorilor acces la un portofoliu extins de peste 600 de produse premium, incluzând suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente funcționale și produse ecologice de îngrijire personală și cosmetice naturale.

Direcțiile strategice de investiții ale Secom® Healthcare Group pentru 2025

În 2025, Secom® Healthcare Group va investi în dezvoltarea brandului propriu Good Routine®, atât pe piața din România, unde a lansat deja gama de pediatrie Good Routine® for Kids, cât și la nivel global.

Compania va continua procesul de digitalizare pentru optimizarea operațiunilor și va extinde rețeaua Secom® Retail prin deschiderea de noi magazine.

Un alt obiectiv major este consolidarea echipei și a culturii organizaționale. În 2024, Secom® Healthcare Group a investit cu 84% mai mult decât în 2023 în training, recrutare și employer branding. Pentru 2025, compania intenționează să crească în continuare investițiile în programe de dezvoltare profesională, coaching și mentorat, fiecare angajat beneficiind, în medie, de 30 de ore de training anual. În contextul planurilor de expansiune, Secom® estimează o creștere a echipei de la 198 de angajați activi în 2024 la aproximativ 220 în 2025.

Traversăm un context geopolitic dificil, dar suntem o companie antreprenorială cu peste 20 de ani de experiență și un angajament puternic față de responsabilitatea socială și dezvoltarea sustenabilă. Vom rămâne vigilenți și adaptabili, continuând să investim, să sprijinim economia românească și să contribuim la sănătatea oamenilor, atât în România, cât și în afara granițelor.

Încrederea consumatorilor și recunoașterea noastră ca lider în calitate din partea comunității medicale ne motivează să menținem cele mai înalte standarde și să oferim în continuare produse și servicii premium.” declară Lucia Costea, cofondator și CEO Secom® Healthcare Group.