Home Logistics Supply Chain

Supply Chain

Noi strategii de distribuţie pentru comerţul online

Cât de important este comerţul online pentru afacerea voastră? Ce venituri generează și ce volume de vânzări? Care sunt cele mai mari provocări cucare vă confruntaţi? Raportul anual realizat de către DHL Supply Chain arată că evoluţia cerinţelor clienţilor din segmentul de e-commerce va obliga mai mult de jumătate din companii să își modifice strategiile […]

Bune practici pentru managementul eficient al furnizorilor strategici

În organizaţiile globale moderne, și nu numai, managementul furnizorilor strategici în mod eficient este esenţial pentru a crea un avantaj competitiv. Prezenţa furnizorilor strategici este critică pentru a furniza produse și servicii care îndeplinesc cerinţele majore ale companiei și joacă un rol vital în supply chain. Investind timp și efort în a comunica și a […]

Japonezii de la JTEKT interesați să investească 125 milioane euro în România

Reprezentanţii corporaţiei japoneze JTEKT sunt interesați să își extindă operațiunile și facilitățile de producție ale Koyo Seiko România (fosta companie Rulmenţi Alexandria)  pentru a putea produce componente auto specializate necesare fabricilor Toyota Motors din Cehia. Se estimează că investiția pentru extinderea unității de producție se ridică la 125 milioane euro. Discuțiile au fost purtate de […]

Tranzacție pe piața materialelor de construcții: Holcim România cumpără Somaco Prefabricate

Holcim România achiziționează 100% din acțiunile Somaco Grup Prefabricate de la compania de investiții Oresa. Producătorul de materiale de construcții, parte a grupului LafargeHolcim, își diversifică astfel portofoliul de produse. Somaco este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața autohtonă, specializat în prefabricate din beton și BCA (beton celular autoclavizat). Compania operează cinci […]

Noua ordine în economia mondială – comerțul liber față în față cu protecționismul

În 1817, gânditorul și politicanul britanic David Ricardo a promovat o idee revoluționară, cea a “avantajului comparativ”. Ricardo a susținut că eficiența productivă a fiecărei națiuni este maximizată atunci când oamenii își concentrează eforturile pentru a realiza produse de cea mai bună calitate, apoi realizează schimburi economice. Acesta considera că fiecare națiune ar putea beneficia […]