Home Logistics Comerț international Ecommerce: GLS lansează o soluție internațională pentru returul coletelor

Ecommerce: GLS lansează o soluție internațională pentru returul coletelor

Ecommerce: GLS lansează o soluție internațională pentru returul coletelor

GLS simplifică procesarea transfrontalieră a coletelor retur pentru magazinele online, printr-o nouă soluție internațională pentru retururi. Special pentru acest serviciu, GLS le oferă clienților, magazine online de toate dimensiunile, un portal flexibil care poate fi configurat individual.

Întrucât ratele de retur variază între 10 și chiar 70% uneori, compania de curierat și-a propus să le ofere magazinelor online și clienților acestora soluții eficiente pentru returnarea coletelor. În special pentru comerțul online între diferitele piețe europene, soluțiile existente nu sunt încă foarte bine puse la punct, cu toate că unul dintre principalele criterii de achiziție pentru clienți este returul facil.

O soluție confortabilă pentru magazinele online și cumpărători

GLS a introdus o soluție de retur flexibilă, care permite atât retururile domestice, cât și pe cele internaționale în Europa, care se poate configura flexibil, opțional chiar în designul magazinului online și care se poate integra cu procesele existente cu efort minim.

“O soluție de retur eficientă este un factor de succes important pentru dezvoltarea comerțului online în multe industrii,” spune Saadi Al-Soudani, Group International MD la GLS. “Cu noul portal, suntem mândri că putem oferi clienților care exportă nu doar transport rapid al coletelor în Europa, ci și o soluție ușor de integrat pentru administrarea retururilor.”

Și clienții magazinelor online au avantaje odată cu introducerea acestei soluții: în cadrul portalului își pot genera propriile etichete de retur, care sunt disponibile pentru descărcare sau sunt trimise automat pe email. Clienții din Germania pot să își printeze etichetele direct în ParcelShop, utilizând un cod QR. Punctele de drop-off, acolo unde clientul poate lăsa coletele sunt afișate în portal, în funcție de adresa acestuia. Procesarea retururilor se poate face direct pe website-ul magazinului online, portalul permițând o conectare a interfaței cu sistemul GLS prin API.

În prezent, soluția de retur poate fi utilizată în Austria, Belgia, Danemarca, Germania, Ungaria, Irlanda, Luxemburg, Olanda și Polonia. Alte țări, ca de exemplu Marea Britanie și Spania sunt integrate.